KotiKäyttötarkoituksetÄlä kiirehdi heittämään vanhoja ovia pois: 7 käyttötarkoitusta kodin ja kotitalouden tarpeisiin

Vanha sisäovi osoittautuu remontin jälkeen usein tarpeettomaksi.On sääli heittää se pois, mutta sille voi olla vaikea löytää käyttöä.Luovalla lähestymistavalla voit kuitenkin muuttaa tarpeettoman asian omaperäiseksi sisustuselementiksi.

Ensinnäkin, vanhaa ovea voidaan käyttää kuvakehyksenä.Maalaamalla ja koristelemalla se sisustuksen sävyyn saamme tyylikkään sommitelman seinälle.Jos et pidä siitä, voit aina korvata sen, koska menetys on minimaalinen.

Toiseksi ovi on loistava pohja epätyypillisille telineille ja hyllyille.Koristeellisten elementtien lisääminen luo ainutlaatuisen muotoilun tavaroiden säilytykseen.Voit myös leikata oven kahtia ja tehdä kulmahyllyjä, mikä säästää tilaa.

Kolmanneksi voit tehdä vanhasta ovesta pöydän.Tätä varten siihen on kiinnitettävä jalat tai lisättävä lasinen pöytälevy.Tällaisesta epätavallisesta pöydästä tulee kirkas aksentti sisustukseen.

Neljänneksi yksinkertainen mutta tehokas ratkaisu on tehdä ovi sängyn pääty.Riittää, että se maalataan ja yhdenmukaistetaan makuuhuoneen sisustuksen kanssa.

Viidenneksi tällainen ovi voidaan maalata ja lisätä siihen peili.Taitavalla lähestymistavalla voit saada kauniin muotoilukappaleen, jossa on peilielementti!

Kuudenneksi, jos sinulla on jäljellä useita samanlaisia ovia, niistä voidaan luoda koristepaneelit koko seinälle.Tämä vaatii huolellista työtä ovien sovittamiseksi ja liittämiseksi toisiinsa, mutta vaikutus on vaikuttava.Tällainen omaperäinen seinäkoriste muistetaan pitkään.

Seitsemänneksi, yhdistämällä useita ovia saranoilla saadaan taittuva näyttö.Sitä voidaan muuttaa muuttamalla korkeutta ja leveyttä.Tämä auttaa vyöhykkeistämään tilaa.

Toisin sanoen, olemalla kekseliäs voit löytää monia mielenkiintoisia tapoja käyttää vanhoja ovia uudelleen sen sijaan, että heittäisit ne remontin jälkeen pois.Se on luova ratkaisu, joka auttaa luomaan ainutlaatuisen sisustuksen.

Quelle: chats.viber.com