KotiKodin kukoistusMiksi kokeneet kotiäidit laittavat hammastahnaa kuumennetun silitysraudan päälle: kätevä lifehack

Monet kokeneet kotiäidit tekevät ajoittain sen oudolta vaikuttavan toimenpiteen, jossa hammastahnaa levitetään silitysraudan hieman lämmitetylle pohjalevylle.Tämä saattaa tuntua turhalta, jos ei ota huomioon yhtä hyvin tärkeää seikkaa – hammastahnan hyödyllisiä ominaisuuksia.Mutta puhutaanpa kaikesta järjestyksessä!

Itse asiassa se on tehokas tapa päästä eroon likaantumisesta ja muista epäpuhtauksista, jotka kerääntyvät pinnalle ajan myötä.

Avain tähän on se, että ei ylikuumenna silitysrautaa , vaan hammastahna levitetään, kun silitysrauta on hieman lämmin.Anna hammastahnan kuivua ja poista se sitten lian kanssa kostealla liinalla.Tällä menettelyllä silitysraudan pohjalevy on täysin puhdas.

Vaikka tämä menetelmä vaikuttaa oudolta, se todella auttaa pääsemään eroon noesta ja pidentämään raudan käyttöikää.

Tärkeintä on olla varovainen ja muistaa, että rauta on kuuma.Sitten tämä temppu pitää silitysraudan hyvässä kunnossa pitkään.