KotiMielenkiintoinenKananrinta kiehuu epätavallisen meheväksi: muista tämä temppu lihan kypsentämiseen

Keitetty kananrinta on yksi suosituimmista ja terveellisimmistä ruokalajeista, jotka kannattaa sisällyttää ruokavalioon.Usein monet kuitenkin valittavat tällaisen lihan kuivuudesta ja mauttomuudesta kypsennyksen jälkeen.

On kuitenkin olemassa salainen menetelmä, joka säilyttää mehukkuuden ja antaa suussa sulavan maun keitetyille kanafileille.

Ensinnäkin keitettyjen broilerifileiden keittämisen sijaan kannattaa suosia kokonaista rintaa.Tämä lähestymistapa parantaa merkittävästi lihan laatua ja mehukkuutta.

VAIHE 1 : Laita kananrinta kattilaan kylmää vettä ja laita se tuleen.Lisää heti suola, laakerinlehti, basilika, pippuri, valkosipuli, sipuli ja paprika.Nämä mausteet antavat lihalle täyteläisen maun.

VAIHE 2 : Kun vesi on kiehunut, poista mahdollisesti syntynyt vaahto.Muista, että kanaa ei saa keittää korkealla lämmöllä.

VAIHE 3 :Kananrinnan kypsennysaika on 30-40 minuuttia.Tarkista lihan kypsyys hammastikulla.

VAIHE 4 : Älä kiirehdi ruoanvalmistuksen jälkeen poistamaan rintaa liemestä.Odota, että se jäähtyy kokonaan.Tämä temppu tekee kananlihasta täydellisen mehukasta.

VAIHE 5 : Halutessasi voit lisätä jäähtyneeseen liemeen vihanneksia ja yrttejä, jolloin siitä tulee maukas ja täyteläinen keitto.

Valmiiksi keitetystä rintafileestä voidaan valmistaa myös erilaisia ruokia: salaatteja, voileipiä, pataruokia ja paljon muuta.

Näitä yksinkertaisia suosituksia noudattamalla voit valmistaa täydellisen mehukasta ja maukasta keitettyä kananrintaa, josta tulee paitsi terveellinen myös todella ruokahalua herättävä ruokalaji.Kokeile erilaisia mausteita ja mausteita lihan maun monipuolistamiseksi ja nauti jokaisesta suupalasta tätä herkkää ja terveellistä herkkua!