KotiKodin kukoistusMiten muuten tajuavat kotiäidit käyttävät glyseriiniä kotona ja keittiössä: 7 hyödyllistä lifehackia

Glyseriini on hämmästyttävä ja edullinen lääke, jota myydään missä tahansa apteekissa.Se voi auttaa monissa kotitöissä ja helpottaa huomattavasti siivousta ja kotitöitä.Olen laatinut sinulle 7 lifehackia tämän hyödyllisen tuotteen avulla.

Ensinnäkin, glyseriinillä voit suojata ikkunat ja peilit huurtumiselta – pyyhi ne vain glyseriinin ja etyylialkoholin seoksella.Näin vältytään jatkuvalta pintojen pyyhkimiseltä.

Toiseksi, jos lisäät veteen pari pisaraa glyseriiniä, siitä tulee loistava ympäristöystävällinen lattianpuhdistusaine kaikentyyppisille lattioille.Se puhdistaa ja kiiltää.

Kolmanneksi, lämmitettyä glyseriiniä voidaan käyttää rasvatahrojen poistamiseen vaatteista – kostuta vain puuvillakiekko sillä ja levitä sitä tahraan 30 minuutiksi ennen pesua.

Neljänneksi tämän tuotteen avulla voit poistaa pölyä kiillottaessasi pintoja – pyyhi vain huonekalut ja laitteet kostealla liinalla, joka on liotettu glyseriiniliuokseen.

Viidenneksi, jos sekoitat glyseriiniä pyykkisaippuan, vodkan ja veden kanssa, voit valmistaa erinomaista luonnollista astianpesuainetta käsin.Se on yhtä hyvää kuin kaupasta ostetut kemikaalit, mutta älä unohda käyttää hanskoja.

Kuudenneksi, glyseriini auttaa torakoiden torjunnassa – käytä sitä vain tahmeana ansana, johon hyönteiset putoavat yöllä.Kaada glyseriiniä lasipurkkiin ja laita seinille auringonkukkaöljyä.

Seitsemänneksi tämä tuote on erinomainen nahkatuotteiden – kenkien, laukkujen, takkien ja niin edelleen – kiillottamiseen.Pyyhi pinta vain kevyesti glyseriiniin kastetulla puuvillakiekolla.

Glyseriini on siis loistava kodin apuri, jolla on paljon hyödyllisiä ominaisuuksia.Suosittelen kokeilemaan näitä vinkkejä käytännössä!