KotiVinkit vaatteiden hoitoonMiten silotat vaatteet ilman silitysrautaa: kokeile näitä 3 tehokasta tapaa

Miten silotat vaatteet ilman silitysrautaa: kokeile näitä 3 tehokasta tapaa

Täydellisesti silitetyt vaatteet ovat avain siistiin ja siistiin ulkonäköön.Mutta entä jos silitysrauta ei ole käden ulottuvilla? Ei hätää! On olemassa yksinkertaisia tapoja silittää rypyt ilman erikoisvälineitä.

Katsotaanpa näistä tehokkaimpia:.

Ensinnäkin helpointa on suihkuttaa puhdasta vettä ongelmakohtiin ja varovasti ripustaa esine telineeseen.Ajan mittaan kosteus tasoittaa kangasta ja vaatteesta tulee raikkaan näköinen.

Toiseksi kostuta likaantuneet alueet vedellä ja kuivaa ne sitten varovasti hiustenkuivaajalla.Pidä laite pienellä etäisyydellä pinnasta, jotta materiaali ei vahingoitu.

Kolmanneksi käytä höyryn voimaa.Kytke kuuma vesi päälle kylpyhuoneeseen ja sulje ovi tiukasti.Jätä vaatteet ripustimelle tällaiseen ’höyryhuoneeseen’ muutamaksi minuutiksi – höyry tasoittaa epätasaisuudet itsestään.Kuivaamisen jälkeen asiat raittiiseen ilmaan, ja ne näyttävät virheettömiltä.

Lopuksi haluan lisätä, että näillä menetelmillä säästät paitsi aikaa ja rahaa, myös pidennät suosikkiasujesi käyttöikää.Unohda kalliit kemialliset pesulat ja silitysraudat – nyt tiedät yksinkertaiset flyhackit täydellisiin tuloksiin.Tärkeintä on olla kärsivällinen ja käyttää käsillä olevia välineitä!