KotiKäyttötarkoituksetMistä aloittaa englannin oppiminen: kokeile ensimmäisten sanojen oppimista

Mistä aloittaa englannin oppiminen: kokeile ensimmäisten sanojen oppimista

Englannin kielen oppiminen on pitkä ja vaivalloinen matka.Tulosten saavuttamiseksi sinun on rakennettava vahva tietopohja heti ensiaskeleista lähtien.Mistä siis aloittaa? Selvitetään, mitkä englannin alkeissanat kannattaa opetella heti alussa.

Näillä viidellä sanaluokalla sinun kannattaa aloittaa englannin kielen opiskelu.Opettelemalla nämä perussanastoyksiköt luot pohjan tulevalle kielitaidollesi.

Hei, hyvää huomenta, hyvää iltapäivää, hyvää iltaa, hyvää yötä, hei, nähdään.

Viikonpäivät ja kuukaudet: Maanantai, tiistai, keskiviikko, tammikuu, helmikuu.

Numerot: Yksi (yksi), kaksi (kaksi), kolme (kolme), neljä (neljä), viisi (viisi).

Värit: Punainen, sininen, vihreä, keltainen, musta.

Perhe: Äiti (mum), isä (dad), veli (brother), sisko (sister), vauva (baby).

Suosittelemme sinulle myös seitsemän tehokasta tekniikkaa ulkoa opettelemiseen vierasta sanaa:

• Käytä kortteja, joissa on uusia sanoja.Kirjoita englanninkielinen sana toiselle puolelle ja käännös tai kuva toiselle puolelle.
  • Yhdistä sanat eläviin mielikuviin ja mielleyhtymiin.Esimerkiksi omena on vihreä omena.
  • Toista ääneen ja lausu sanat painottaen.Tämä auttaa sinua muistamaan paremmin.
  • Opettele sanoja asiayhteydestä, ei vain luettelosta.Lue ja kuuntele esimerkkejä käytöstä.
  • Ryhmittele sanoja temaattisiin ryhmiin.Helpompi muistaa sanat aiheen mukaan.
  • Pelit ja harjoitukset ovat hyviä sanaston vakiinnuttamiseen. Esimerkiksi sana-arvoitukset.
  • Toista uutta sanastoa säännöllisesti – tämä auttaa vakiinnuttamaan sanat muistiin.
  • Quelle: pogovorim.by