KotiKäyttötarkoituksetÄlä heitä vanhaa shampoota pois: emännät ovat löytäneet 5 korvaamatonta käyttötarkoitusta

Shampoo – universaali tuote, joka voi olla hyödyllinen paitsi hiuksille myös erilaisiin kotitaloustehtäviin.Joskus käy niin, että ostettu shampoo ei sovi hiustyypillesi tai sitä on ostettu liikaa ja sen viimeinen käyttöpäivä on jo umpeutunut.

Sen sijaan, että heität sen pois, voit löytää luovia tapoja käyttää sitä kotitaloudessasi.Tässä jutussa tarjoamme sinulle 5 kätevää lifehackia siitä, miten voit käyttää ylijääneen tai vanhentuneen shampoon.

Ensinnäkin shampoo voi olla loistava tapa estää kylpyhuoneen peilien huurtuminen.Levitä pieni määrä shampoota peilin pinnalle ja pyyhi se sitten kuivaksi – ja kuuma höyry ei enää aiheuta peilin huurtumista.

Toiseksi, muutama tippa shampoota auttaa lisäämään kiiltoa nahkatuotteisiin , kuten laukkuihin ja kenkiin.Levitä tuotetta pinnalle ja pyyhi varovasti pehmeällä liinalla – ja nahkatarvikkeesi kiiltävät uusin värein.

Kolmanneksi shampoo voi korvata geelin herkkien kankaiden , kuten hienon kashmirpuseron, pesussa.Se puhdistaa esineen hellävaraisesti vahingoittamatta sen rakennetta.

Neljänneksi, shampoo – erinomainen puhdistusaine LVI-kalusteille ja hanoille.Levitä sitä pinnalle, anna vaikuttaa 15-20 minuuttia ja huuhtele se sitten vedellä ja pyyhi kuivaksi pehmeällä liinalla.

Viidenneksi shampoo voi olla hyödyllinen myös mattojen ja lattioiden puhdistuksessa , sillä se ei ainoastaan tarjoa täydellistä puhtautta vaan jättää myös miellyttävän hienovaraisen tuoksun.

Älä kiirehdi heittämään shampoon jäänteitä pois, vaan keksi sille arvokas käyttötarkoitus kotitaloudessasi! Näin säästät rahaa ja voit myös maksimoida tämän monipuolisen tuotteen kaikki mahdollisuudet!