KotiVinkit vaatteiden hoitoonPoikkeuksellisen hyödyllisiä käyttötarkoituksia vaatetusnauloille: 9 korvaamatonta tilannetta kotiin ja keittiöön

Vaatetangot ovat uskomattoman yksinkertaisia ja helppokäyttöisiä esineitä, joita käytetään yleensä yksinomaan kodin tarpeisiin.Kekseliäisyydellä ja kekseliäisyydellä niitä voidaan kuitenkin käyttää monilla muillakin hyvin epätavallisilla tavoilla.

Näistä pienistä puuklipseistä voi tulla loistavia apureita erilaisissa kotitaloustöissä.Tässä julkaisussa kerromme sinulle 9 luovaa DIY-tekemistä, joissa käytetään tavallisia vaatetappeja.

Ensinnäkin, luo minikätkökuoppa kiinnittämällä vaatetappeja purkin kehän ympärille ja täyttämällä sisäpuoli mullalla – sopii erinomaisesti pienille huonekasveille.

Toiseksi, sovita vaatetangot turvaverhoiksi , jos haluat nukkua aamulla pidempään päästämättä kirkasta valoa sisään.

Kolmanneksi, tee metalliritilästä tyylikäs valokuvanäyttely kiinnittämällä siihen valokuvia vaatekynsien avulla.

Neljänneksi, jos haluat säilyttää keksi- tai sipsipakettien tuoreuden pitkään, kierrä ne vain ja kiinnitä ne vaatetangolla.

Viidenneksi, käytä vaatetuspuikkoa naulanpidikkeenä vasaroitaessa – näin vältät sormiesi loukkaantumisen.

Kuudenneksi, tee omaperäisiä pyyhe- ja esiliinakoukkuja liimaamalla vaatetapit suoraan seinään.

Seitsemänneksi, luo tyylikkäitä magneetteja ja muistiinpanotelineitä jääkaappiin liimaamalla magneettinauhat vaatetankoihin.

Kahdeksanneksi, muutamasta vaatetangosta voi tehdä yksinkertaisen ja kompaktin kuulokkeiden järjestelijän , joka estää johtojen sotkeutumisen.

Yhdeksänneksi liimaa vaatetuspuikot yhteen ympyrän muotoon, ja sinulla on ergonominen kuumien keittiövälineiden teline.

Kuten näet, vaatetankojen käyttömahdollisuuksia rajoittaa vain mielikuvitus.Niiden avulla voit keksiä monia omaperäisiä ja hyödyllisiä kotitaloustarvikkeita ja säästää rahaa ja aikaa.Tutustu uudella tavalla näihin yksinkertaisiin esineisiin, ja niistä on varmasti hyötyä sinulle jokapäiväisessä elämässä.