KotiVinkit vaatteiden hoitoonSukkasi ovat valkoisemmat kuin lumi: 3 nopeaa kotipesumenetelmää kokeneilta emänniltä

Sukat – sekä miesten että naisten vaatekaapin olennainen osa, joka menettää nopeasti alkuperäisen ulkonäkönsä lian vuoksi.On kuitenkin olemassa edullisia tapoja saada ne takaisin alkuperäiseen ulkoasuunsa, ja tässä kerrotaan, mitä se vaatii.

Tavallisen pesujauheen vaikutusta voidaan parantaa yksinkertaisilla ja edullisilla keinoilla, joita on saatavilla jokaisessa asunnossa.

Ensinnäkin pyykkisaippua selviää pienestä likaantumisesta.Riittää, että saippuoi sukat ja pesee ne kunnolla.

Toiseksi, vakavampiin tahroihin ruokasooda on erinomainen apu.Käsipesua varten laimenna 2 rkl.ruokalusikallista ruokasoodaa 1 litraan.lämmintä vettä, liuota jauhe kokonaan ja jätä sukat siihen yöksi, minkä jälkeen pese ne tavalliseen tapaan.Konepesua varten sekoita tavallinen jauhe ja puoli kupillista ruokasoodaa.

Kolmanneksi aspiriini auttaa valkaisemaan sukkia.Murskaa muutama tabletti jauheeksi, sekoita se kuivaan pesujauheeseen ja kaada saatu seos pesukoneen lokeroon.

Siten käyttämällä saatavilla olevaa pyykkisaippuaa sekä jokaisessa kodissa saatavilla olevaa soodaa ja aspiriinia voit pestä tehokkaasti jopa voimakkaasti likaantuneet sukat, pidentää niiden käyttöikää ja säilyttää siistin ulkonäön.