KotiKodin kukoistusMiten et unohda tärkeitä asioita kirjeenvaihdosta: vain yksi Viber-toiminto auttaa

Tapahtuu, että perhe tai ystävät pyytävät sinua kirjeenvaihdon aikana ostamaan jotain, hakemaan lapsesi päiväkodista tai tekemään joitakin muita tärkeitä muistutuksia.Mutta jatkoviestinnän aikana nämä viestit katoavat ja niitä on vaikea löytää yleisestä chatista.Ja sen seurauksena unohdamme täyttää tärkeän pyynnön.On yksi tapa välttää tämä.

Tämän estämiseksi Viberissä on hyvin yksinkertainen ja hyödyllinen Pin it -toiminto.Voit kiinnittää viestin napauttamalla sitä ja pitämällä sitä painettuna muutaman sekunnin ajan.Esiin tulee valikko, josta sinun on valittava ’Pin’.Tämä viesti siirtyy chatin alkuun ja on aina näkyvissä, kun kirjaudut sisään.

Jos esimerkiksi perheesi pyysi sinua ostamaan kiireellisesti lääkkeitä töiden jälkeen, voit merkitä tämän muistutuksen kirjanmerkkeihin.Kun avaat illalla chat-huoneen, näet tämän viestin heti etkä unohda tehdä tärkeää asiaa.

Pin it -toiminto on aina käytettävissä Viberissä ja säästää sinut siltä, että sinun ei tarvitse pitää kaikkea mielessäsi.Mutta on vielä yksi hyödyllinen seikka.

Voit käyttää vielä yhtä tapaa – tehdä viestin lukemattomaksi, jolloin se tulee uudelleen tietoosi, kun avaat messengerin seuraavan kerran.Voit tehdä tämän pyyhkäisemällä haluamasi keskustelun luettelossa oikealle ja napsauttamalla ’Lukemattomat’.