KotiKotitalousvinkitMiksi kokeneet emännät eivät heitä laukkuklipsejä pois: 7 hyödyllistä käyttötarkoitusta kotitaloudessa

Arjessamme on monia tuttuja esineitä, joita pidämme itsestäänselvyyksinä emmekä ajattele niiden vaihtoehtoisia käyttötapoja.Yksi tällainen esine on tavallinen leipäpussin klipsi.Tämä pieni mutta äärimmäisen hyödyllinen esine voi palvella uskollisesti muutenkin kuin keittiössä.

Tässä julkaisussa paljastamme 7 luovaa lifehackia, jotka auttavat sinua katsomaan yksinkertaisia klippejä uudella tavalla ja käyttämään niitä erilaisissa arjen tilanteissa.Mutta asiat ensin!

Ensinnäkin, voit käyttää klipsiä helposti ja siististi jouluvalojen säilyttämiseen.Kokoa se ja kiinnitä se puristimella – näin johdot eivät sotkeudu, ja ensi vuonna kranssi on valmis käytettäväksi.

Toiseksi, säilytä ilmastointiteippiä kätevästi tulevaa käyttöä varten – laita kärkeen klipsi, niin sinun ei tarvitse irrottaa sitä joka kerta.

Kolmanneksi, laita avaimet järjestykseen merkitsemällä ne otsikoitujen klipsien avulla.Tiedät yhdellä silmäyksellä, mikä näppäin on mikä, et sekoita niitä keskenään ja vältät epämiellyttävät tilanteet.

Neljänneksi, klipsi voi olla loistava kirjanmerkki kirjoihin ja muistikirjoihin.Pidä aina muutama laukussasi tai repussasi, eikä tarvitsemasi sivu enää häviä.

Viidenneksi, tuo järjestys talon johtoihin käyttämällä klipsejä niiden merkitsemiseen.Merkitse kukin pidike ja kiedo johto sillä – sekaannus on poissa!

Kuudenneksi, kun isännöit vieraita, käytä kiinnittimiä alkuperäisinä lasimerkkeinä.Kirjoita niihin nimikirjaimet ja kiinnitä ne jalkoihin – tällainen pieni yllätys ei jää huomaamatta.

Seitsemänneksi, jotta vältät sukkien häviämisen pesussa , nipistä parit yhteen ennen kuin laitat ne pesukoneeseen.Näin sarjat pysyvät ehjinä.

Kuten näet, yksinkertaisella leipäpussien kiinnikkeellä voi tehdä todellisia ihmeitä, jos käytät hieman nokkeluutta ja mielikuvitusta.Käytä näitä yksinkertaisia ja yksinkertaisia kotitalouden pikkujuttuja, niistä tulee korvaamaton apuri asioiden järjestykseen laittamisessa ja tilojen organisoinnissa!