KotiKotitalousvinkitÄlä heitä kertyneitä muovipusseja pois: 8 tapaa käyttää niitä

Älä heitä kertyneitä muovipusseja pois: 8 tapaa käyttää niitä

Kotitalouteen kertyy paljon näennäisen tarpeettomia asioita.Mutta käytännöllinen ihminen löytää niille aina käyttöä! Yksi tällaisista kertyneistä hyödyttömyyksistä – polyeteenipussit.Kuinka paljon niitä onkaan kertynyt keittiöihimme! Ja tässä on 8 tapaa muuttaa ne roskasta hyödyllisiksi esineiksi.

Ensinnäkin, nämä laukut ovat loistavia kenkien ja laukkujen säilytykseen.Täytä ne saappailla ja kengillä – se auttaa säilyttämään niiden muodon ja välttämään muodonmuutoksia.

Toiseksi, talvella polyeteenipussit suojaavat autoasi jäätymiseltä.Kääri peilit, ikkunat, pyyhkimet niillä ja säästyt pitkältä jään raapimiselta aamulla.

Kolmanneksi pussista tulee improvisoitu roskakori autossa, erityisesti pitkillä matkoilla lasten kanssa.Kiinnitä se yksinkertaisesti pääntukeen.

Neljänneksi, pussit ovat käteviä korjauksen aikana.Kiedo ne työkalujen kahvojen ympärille, jotta maali ei pääse kuivumaan.

Viidenneksi voit puhdistaa suihkupään niillä – täytä pussi etikkaliuoksella, aseta suihkupää siihen, sido se ja jätä se yön yli.

Kuudenneksi, jos sinulla on tärkeitä papereita, valokuvia tai antiikkikirjoja, kääri ne muovipusseihin suojellaksesi niitä kosteudelta ja pölyltä.Näin ne säilyvät paljon pidempään.

Seitsemänneksi, jos aiot juhlia ja tarvitset jäätä juomiin , täytä pussi vedellä, sido se kiinni ja laita se pakastimeen.Voit käyttää näin jäädytettyä jäätä juomien jäähdyttämiseen retkeilyretkillä, piknikillä jne.

Kahdeksanneksi tällaisia pusseja on kätevä käyttää eläinten jälkien siivoamiseen kaupunkialueilla kävellessä.

Näettehän, että pusseille on kertynyt niin paljon hyödyllisiä toimintoja tarpeettomiksi! Ei niitä enää tarvitse heittää pois.