KotiKäyttötarkoituksetMiksi emännät eivät heitä purkkien kansia pois: 5 tehokasta käyttötarkoitusta

Miksi emännät eivät heitä purkkien kansia pois: 5 tehokasta käyttötarkoitusta

Nykyisessä yhä resurssitehokkaammassa maailmassa on tarpeen miettiä uudelleen kotitaloustavaroiden roolia.Yksi esimerkki tällaisista esineistä, jotka usein lähetetään käytön jälkeen roskiin, ovat lasipurkkien kannet.

Tässä julkaisussa tarkastelemme 5 epästandardia, mutta käytännöllistä tapaa käyttää tarpeettomia kansioita, jotka auttavat sinua koristamaan paitsi talon, myös dacha-tontin.

Ensinnäkin, kannista on helppo luoda käytännöllinen keittolevy – oli se sitten vaikka kahvikuppi pöydälläsi tai jotain tilavampaa.

Toiseksi kannesta voi tulla alkuperäinen neulatyyny tai säiliö säilytystä varten – siihen on kätevä laittaa erilaisia pikkutavaroita ja pieniä esineitä.

Kolmanneksi kannesta voi helposti tehdä sängynmerkkejä , joiden avulla et pääse sekaisin istuttamistasi viljelykasveista.

Neljänneksi kannet voivat toimia pohjana kauniiden puutarhan tai mökin koristeluun tarkoitettujen kukkien tekemiselle.

Viidenneksi kannista voidaan tehdä tuulikelloja , jotka pitävät tuulesta melodista ääntä.

Kuten huomaatte, jopa ei-toivotuista pullonkansista voi tulla materiaalia mielenkiintoisten ja käytännöllisten asioiden luomiseen.Tässä artikkelissa esitellyt ideat ovat vain pieni osa ei-toivottujen korkkien mahdollisista käyttökohteista. Pienellä mielikuvituksella voit keksiä paljon muitakin tapoja käyttää näitä yksinkertaisia mutta monipuolisia esineitä.