KotiKotitalousvinkitMikkeliveden piilotetut edut: 5 tehokasta elämäntapa- ja grooming life hackia

Mikkeliveden piilotetut edut: 5 tehokasta elämäntapa- ja grooming life hackia

Micellar water – on välttämätön kosmetiikkatuote jokapäiväiseen puhdistukseen ja kasvojen ihonhoitoon.Sen käyttöalue on kuitenkin itse asiassa paljon laajempi sen ainutlaatuisen koostumuksen ansiosta, jossa on mikkeleitä – mikroskooppisia hiukkasia, jotka poistavat tehokkaasti epäpuhtauksia.

Olemme laatineet 5 omaperäistä vinkkiä micellarin käytöstä kotona, jotka ovat hyödyllisiä jokaiselle naiselle.

Ensinnäkin meikkisiveltimet voidaan puhdistaa nopeasti ja helposti micellar-vedellä ja poistaa koristeellisen kosmetiikan jäljet.Liota siveltimiä vain mikkelivedessä muutaman minuutin ajan, minkä jälkeen ne huuhdellaan kunnolla vedellä.

Toiseksi, jos haluat päästä eroon voimakkaasta hajuveden hajusta , jota on levitetty liikaa, pyyhi ihosi micellarilla kostutetulla pumpulilevyllä.Se poistaa hellävaraisesti ylimääräiset tuoksumolekyylit vahingoittamatta ihoa.

Kolmanneksi, meikkitahrat vaatteissa voidaan pestä pois micellarilla.Levitä sitä puuvillakiekolle, pyyhi tahra varovasti ja liota esinettä saippuavedessä ennen pesua.

Neljänneksi, jos haluat uudistaa likaantuneet valkoiset treenikengät , käytä kuivaa harjaa ja micellaria.Poista ensin uponnut lika harjalla ja pyyhi sitten jäljelle jääneet jäljet pois micellar-vedellä.

Viidenneksi, mikkelivesi on loistava käsienpesuun – se sekä puhdistaa ihon että kosteuttaa sitä aiheuttamatta kuivumista, toisin kuin tavallinen saippua.