KotiKäyttötarkoituksetÄlä heitä vanhaa pallodedoaasi pois: 5 hyödyllistä käyttötarkoitusta kotitaloudessa

Muovi on erittäin haitallista ympäristölle.Vaikka sen tuotannon vähentäminen on mahdotonta, jokainen voi vähentää henkilökohtaista muovinkulutustaan.Katsotaanpa muutama vinkki muovisen pallodödödoranttisi uudelleenkäyttöön, jotta säästät rahaa ja autat ympäristöä.

Ensinnäkin, levittämällä deodoranttia nenäsillalle pääset eroon siitä ongelmasta, että silmälasit liukuvat pois, kun työskentelet tietokoneella.

Toiseksi, deodorantti pidentää kuivuneiden huopakärkikynien käyttöikää – pyyhkäise sitä vain pohjan päälle, niin tussi kirjoittaa taas kirkkaasti.

Kolmanneksi, poistamalla pallon tyhjästä deodorantista, sitä voidaan käyttää kätevänä saippua-annostelijana retkeilyyn.

Neljänneksi deodorantista tulisi edullinen vaatekaapin aromi.

Viidenneksi se voisi korvata kalliin partavaahtogeelin yksinkertaisesti juoksuttamalla sitä iholle.

Kokeneiden emäntien mukaan jokainen voi vähentää uuden muovin kulutusta ja auttaa ympäristöä näillä nikseillä.