KotiKotitalousvinkitMihin muuhun deodorantti on kätevä kotona: 7 tehokasta kotivaihtoehtoa

Mihin muuhun deodorantti on kätevä kotona: 7 tehokasta kotivaihtoehtoa

Deodorantteja käyttävät nykyään kaikki päästäkseen eroon hikeen liittyvästä epämiellyttävästä hajusta.Niistä voi kuitenkin olla paljon enemmän hyötyä kuin mitä silminnähden näkee.Deodorantit voivat auttaa ratkaisemaan monia erilaisia ongelmia, joita kohtaamme kotona.Katsotaanpa 7 hyödyllistä tilannetta, joissa deodorantti on kätevä.

Levitä ensin ohut kerros deodoranttia ihollesi meikin jälkeen – näin se kestää pidempään.

Toiseksi, deodoranttia voi käyttää voiteluaineena vinkuviin ovien saranoihin , vaikka vaikutus onkin lyhytaikainen.

Kolmanneksi, rohkeimmat hierovat deodoranttia jalkoihinsa ja reisiinsä helpottaakseen mahtumista ahtaisiin farkkuihin.

Neljänneksi, jättäkää avointa deodoranttia vaatekaapin nurkkaan raikastamaan vaatteiden tuoksua.

Viidenneksi, ennen kuin laitat uudet kengät jalkaasi, levitä deodoranttia kantapäihin ja muihin jalkaterän ongelmakohtiin – näin vältät kovettumat.

Kuudenneksi, levitä kirkasta deodoranttia jalkoihin illalla ennen nukkumaanmenoa vähentämään jalkojen hikoilua.

Seitsemänneksi, deodoranttien sisältämät alumiinisuolat lievittävät tehokkaasti hyönteisten puremien aiheuttamaa kutinaa ja ärsytystä.

Kuten huomaatte, tavallisesta deodorantista voi olla korvaamatonta apua monissa tilanteissa!