KotiKodin kukoistusLeikkaa sukat renkaiksi: kokeneiden emäntien nokkela kätevä hakkerointi kotiin ja mökille

Ennen kuin heität vanhat, kuluneet sukat pois, mieti – ehkä niistä voi vielä olla hyötyä? Etenkin puutarhakaudella, jolloin jokainen pieni asia voi olla korvaamaton.Ja siitähän tässä on kyse!

Kokeneet puutarhurit ovat keksineet vanhoille sukille ei-triviaalin käyttötarkoituksen, jota arvostavat ne, jotka haluavat säästää rahaa ja käyttää resursseja tehokkaasti.Sen materiaalin ominaisuuksien ansiosta, josta ne on valmistettu, vanhoista sukista voi tulla korvaamattomia apureita kasvien kasvattamisessa.

• Vaihe 1 : Ota vanha sukka ja leikkaa se varovasti noin 2-3 senttimetriä leveiksi renkaiksi.
  • Vaihe 2 : Levitä kukin rengas venyttämällä materiaalia, jotta saat aikaan eräänlaisen pehmeän köyden.
  • Vaihe 3 : Nyt näitä köysiä voidaan käyttää erilaisten kasvien – tomaattien, kurkkujen, kukkien köynnösten ja monien muiden kasvien kiinnittämiseen.
  • Vaihe 4 : Kiedo köysi kasvin varren ympärille muodostaen siistin silmukan ja kiinnitä se kiristämällä päät hieman.
  • Vaihe 5 : Kun kasvi kasvaa, sido se säännöllisesti uusilla sukkasilmukoilla, jotta se saa turvallisen tuen ja ohjaa kasvua haluttuun suuntaan.
  • Vaihe 6 : Materiaalin pehmeyden ja joustavuuden ansiosta nämä sukkanauhat eivät vahingoita herkkiä kasvin varsia, mutta ne ovat myös riittävän vahvat.
  • Tällä yksinkertaisella ja taloudellisella tavalla voit kierrättää vanhat sukat puutarhasi hyväksi.Ei tarvitse ostaa erityisiä kiinnittimiä tai köysiä kasvien sitomiseen – vanhat sukkasi hoitavat homman yhtä hyvin tai ehkä jopa paremmin!