KotiKodin kukoistusLeikkaa sukat nauhoiksi: kokeneiden äitien ovelat vinkit kotiin ja mökille

Leikkaa sukat nauhoiksi: kokeneiden äitien ovelat vinkit kotiin ja mökille

Mieti, voisitko vielä käyttää vanhoja, kuluneita sukkia, ennen kuin heität ne pois. Erityisesti puutarhanhoidossa, jossa pienillä asioilla voi olla suurta arvoa.Ja se on tässä tärkein tavoite!

Ne, jotka haluavat vähentää kustannuksia ja käyttää resursseja tehokkaasti, arvostavat sitä ei-triviaalia käyttötarkoitusta, jonka kokeneet puutarhurit ovat löytäneet vanhoille sukille.Vanhat sukat voivat olla erittäin hyödyllisiä välineitä kasvien kasvattamisessa niiden materiaalin ominaisuuksien vuoksi.

Vaihe 1: Leikkaa vanha sukka noin 2-3 cm leveiksi renkaiksi.

Vaihe 2: Venytä materiaalia niin, että saat aikaan pehmeän köydenmuotoisen muodon venyttämällä kutakin rengasta.

Vaihe 3: Voit nyt sitoa näihin köysiin monenlaisia kasveja, kuten kukkaköynnöksiä, tomaatteja, kurkkuja ja monia muita.

Vaihe 4: Luo siisti silmukka kasvin varren ympärille kietomalla köysi sen ympärille ja kiristä sitten päitä hieman, jotta se pysyy paikallaan.

Vaihe 5: Varmistaaksesi vakaan tuen ja suoran kehityksen haluttuun suuntaan, sido uusia sukkasilmukoita kasviin säännöllisesti sen kasvaessa.

Vaihe 6: Nämä sukkanauhat ovat riittävän tukevia vahingoittamatta herkkiä kasvien varsia materiaalin pehmeyden ja joustavuuden ansiosta.

Käytä tätä helppoa ja edullista menetelmää kierrättääksesi tarpeettomat sukat puutarhassasi.Kasvien sitomiseen voit käyttää vanhoja sukkia aivan yhtä hyvin, ellei jopa paremmin, kuin erikoiskiinnikkeitä tai -köysiä!