KotiMielenkiintoinenSuihkupääsi kiiltää taas: muista tämä yksinkertainen ratkaisu plakin puhdistamiseen

Ajan myötä jopa laadukkain suihkupää voi menettää moitteettoman ulkonäkönsä ja toimivuutensa ei-toivottujen saostumien vuoksi.Kalkki, sienet ja ruoste – tärkeimmät viholliset, jotka eivät ainoastaan pilaa kylpyhuoneen estetiikkaa, vaan myös heikentävät merkittävästi veden virtauksen laatua, mikä tekee suihkussa käymisestä vähemmän miellyttävää.

Tästä huolimatta on olemassa todistettu ja edullinen menetelmä, jolla näistä epäpuhtauksista päästään eroon ilman kalliita erikoistuotteita.

VAIHE 1 : Puhdistamiseen tarvitset vain sitruunahappoa ja tarpeeksi suuren astian, johon suihkupää voidaan upottaa kokonaan.Irrota suihkupää suihkusta ja aseta se vedellä täytettyyn astiaan.

VAIHE 2 : Liuota yksi teelusikallinen sitruunahappoa pieneen määrään vettä ja kaada liuos kastelukannuun.Pyöritä sitten suutinta varovasti, jotta hapotettu vesi pääsee tunkeutumaan kaikkiin sen reikiin ja rakoihin.

VAIHE 3 : Anna kastelukannun olla liuoksessa 30-40 minuuttia, jotta sitruunahappo ehtii näyttää ihmeelliset ominaisuutensa ja liuottaa tehokkaasti kalkkisaostumat, sienet ja ruosteen.Mitä kauemmin pidät kastelukannua liuoksessa, sitä vaikuttavampi tulos on.

VAIHE 4 : Liotuksen jälkeen huuhtele suutin huolellisesti puhtaalla vedellä ja poista mahdolliset sitruunahappojäämät.Palauta suutin takaisin paikalleen ja käynnistä vesi, jotta kaikki epäpuhtaudet huuhtoutuvat lopullisesti ulos rei’istä.

Suihkupään puhdistaminen sitruunahapolla – on yksinkertainen, taloudellinen ja ympäristöystävällinen tapa palauttaa suihkupään alkuperäinen kiilto ja toimivuus.Tämän menetelmän säännöllinen käyttö pitää kylpyhuoneesi täydellisen puhtaana ja takaa mukavan ja hygieenisen suihkukokemuksen.Lisäksi kalkkisaostumien ja sienten poistaminen estää homeen leviämisen ja parantaa veden virtauksen laatua.Muista tämä menetelmä!