KotiKeittiön niksitNäin avaat helposti jumittuneen kannen: 6 hyödyllistä auringonkukkaöljyn niksiä

Näin avaat helposti jumittuneen kannen: 6 hyödyllistä auringonkukkaöljyn niksiä

Kasviöljy on universaali apuri paitsi keittiössä myös kotona.Tämä edullinen tuote auttaa sinua selviytymään monista jokapäiväisistä ongelmista.Tässä on 6 hyödyllistä tehtävää, jotka tämä tuote auttaa sinua ratkaisemaan!

Ensinnäkin, lisää kiiltoa vanhoihin nahkatavaroihin ! Levitä kasviöljyä pehmeälle kankaalle ja kiillota laukut, vyöt, käsineet – ne kiiltävät uusin värein.

Toiseksi, purkki, jonka kansi on jumissa? Tiputa hieman öljyä kierteisiin ja odota – hetken kuluttua se aukeaa helposti.

Kolmanneksi, kiusaa tarrat tai tarrat juuttuneet johonkin pintaan? Liota niitä öljyssä, jätä ne 10 minuutiksi, ja nuo tahmeat elementit poistuvat jälkiä jättämättä.

Neljänneksi, tikun poistamiseen auttaa myös öljy.Levitä sitä vaurioituneelle alueelle ja odota 5-10 minuuttia – tikku on paljon helpompi poistaa, kun iho pehmenee.

Viidenneksi, jos tahrit vaatteesi maalilla , käsittele tahra nopeasti öljyllä ja jätä se 15 minuutiksi.Sitten asia voidaan lähettää pesukoneeseen – maali irtoaa paljon helpommin ennen kuin se kuivuu.

Kuudenneksi, kasviöljystä on hyötyä myös jumiutuneiden vetoketjujen , työkalujen ja jopa puutarhanhoitovälineiden voitelussa.

Se on yksinkertainen ja edullinen ratkaisu moniin kotitaloustöihin! Pidä pieni varasto monikäyttöistä apulaista kotonasi ja ota siitä kaikki irti!