KotiKeittiön niksitÄlä kiirehdi heittämään kellastunutta laardia pois: Näin kokeneet emännät käyttävät sitä keittiössä

Ajan myötä parhaimmankin laatuinen silava voi menettää alkuperäisen kiiltonsa.Lumivalkoinen väri väistyy vähitellen epätoivottujen kellertävien sävyjen tieltä, ja tuote saa tyypillisen sään vaikutuksen.

Kokemattomalle kotiäidille tällainen näky voi olla syy heittää pilaantunut laardi heti pois.Viisaat kokit, ammattinsa todelliset mestarit, eivät kuitenkaan koskaan tee näin laardille.

Heidän arsenaaliinsa kuuluu yksinkertainen, mutta nerokas tapa elvyttää kellastunut ja vanhentunut tuote ja tehdä siitä yltäkylläinen lisä ensimmäisiin ruokalajeihin.

Sinun tarvitsee vain laittaa silava lihamyllyn läpi, jolloin saat homogeenisen massan, ja laittaa se lasiastiaan säilytettäväksi edelleen jääkaapissa.

Ja kun on aika valmistaa hieno borssikeitto, runsas keitto tai muu keittomestariteos, riittää, että otat osan ihmeen massasta, yhdistät sen raastettuun valkosipuliin ja lähetät sen kiehuvaan astiaan juuri ennen tarjoilua.Aromaattinen seos muuttaa keiton maun välittömästi ja antaa sille ainutlaatuisen kirkkauden ja syvyyden, jota todelliset herkkusuut voivat ihailla.