KotiKeittiön niksitMiten muut ovelat kotiäidit käyttävät jauhoja kotona: 6 hyödyllistä lifehackia kotiin ja...

Miten muut ovelat kotiäidit käyttävät jauhoja kotona: 6 hyödyllistä lifehackia kotiin ja keittiöön

Jauhot ovat yksi kaikkien keittiöiden yleisimmistä ja helpoimmin saatavilla olevista tuotteista.Leivonnan lisäksi sitä käytetään usein moniin kotitöihin.

On käynyt ilmi, että jauholla on yllättävän hyödyllisiä ominaisuuksia, joiden ansiosta sitä voidaan käyttää puhdistus-, kiillotus-, kosmetiikka- ja jopa liima-aineena.Tämä luonnollinen ympäristöystävällinen tuote voi korvata monia kemiallisia koostumuksia.Tässä on 6 epätavallista tapaa käyttää jauhoja keittiössä ja kodin ympärillä.

Ensinnäkin jauhoja voidaan käyttää turvallisena luonnollisena liimana lasten askarteluun ja sovelluksiin.

Toiseksi se toimii tehokkaana karkotteena muurahaisia ja muita kotitalouksien hyönteisiä vastaan.Kaada vain polku jauhoja ja ei-toivotut vieraat eivät todennäköisesti halua ylittää sitä.

Kolmanneksi jauhotahna kuivattaa ja parantaa ihoa näppylöitä ja mustapäitä.

Neljänneksi, kaksi teelusikallista jauhoja sekoitettuna muihin ainesosiin (yksi munanvalkuainen ja ruokalusikallinen sokeria) on luonnollinen kuorinta ei-toivottujen kasvokarvojen poistamiseksi.

Viidenneksi, jauhot nopeuttavat hedelmien kypsymistä , kuten avokadon, persikan tai tomaatin, asettamalla ne kulhoon, jossa on jauhoja.

Kuudenneksi, sillä voidaan kiillottaa metalliesineitä ja tehdä niistä kiiltäviä.

Kuten näette, tavallinen jauho, jota on jokaisessa keittiössä, on turvallinen ja ympäristöystävällinen tuote, ja siitä voi olla hyötyä monissa tilanteissa.Kokeile ja löydä uusia tapoja käyttää tätä monipuolista luonnontuotetta!