KotiKäyttötarkoituksetÄlä heitä vanhaa hammasharjaasi pois: 6 käyttötarkoitusta kotona ja keittiössä

Älä heitä vanhaa hammasharjaasi pois: 6 käyttötarkoitusta kotona ja keittiössä

Kun hammasharja menee huonoon kuntoon, monet ihmiset kiirehtivät heittämään sen pois.Mutta vanhalle hammasharjalle voi olla hyvää käyttöä ympäri taloa! Katsotaanpa 6 tapaa käyttää tätä esinettä kotona ja keittiössä.

Ensinnäkin sitä voidaan käyttää hedelmien ja vihannesten pesuun.Jäykkä nukka puhdistaa täydellisesti perunat, porkkanat, omenat liasta.

Toiseksi, vanha hammasharja on kätevä kattiloiden ja pannujen puhdistamiseen.Se harjaa helposti palaneen ruoan pois kattiloiden ja pannujen pohjasta ja seinämistä.

Kolmanneksi sitä voidaan käyttää pölyn puhdistamiseen vaikeasti saavutettavissa paikoissa – kodinkoneiden paneelin painikkeiden välissä, ilmastointilaitteen verkossa ja niin edelleen.

Neljänneksi hammasharja auttaa puhdistamaan laatat kylpyhuoneessa ja keittiössä, erityisesti saumoissa ja kulmissa.

Viidenneksi, sitä on kätevä käyttää pienten esineiden – korujen, silmälasien, kellojen – puhdistamiseen.Nukka tunkeutuu hellävaraisesti vaikeasti saavutettaviin kohtiin.

Kuudenneksi, vanhaa hammasharjaa voidaan käyttää kangas- ja mokkakenkien , erityisesti valkoisten lenkkareiden, puhdistamiseen.

Kuten huomaat, kotityöt hoituvat nopeammin vanhalla hammasharjalla! Tärkeintä on käyttää sitä viisaasti.