KotiKotitalousvinkitValmentaja Xavi saattaa saada potkut Barcelonasta kuluvan viikon lopulla

Valmentaja Xavi saattaa saada potkut Barcelonasta kuluvan viikon lopulla

Cadena Serin sisäpiiritietojen mukaan Barcelonan päävalmentaja Xavi on vaarassa menettää virkansa tällä viikolla.Tällainen tieto ilmestyi julkaisun sivuille 18. tammikuuta.

Huolimatta presidentti Joan Laportan tuesta katalonialaisseura saattaa erota tähtiohjaajastaan, jos tulevissa otteluissa Unionistas Salamancaa vastaan Espanjan cupissa ja Betisiä vastaan Primerassa saadaan huonoja tuloksia.

Mahdollinen korvaaja 42-vuotiaalle Xaville on nimeltään Rafael Marquez, joka johtaa Barcelonan reservijoukkuetta.Xavi itse on johtanut pääjoukkuetta marraskuusta 2021 lähtien.

Tänä aikana hänen johdollaan Blues on pelannut 118 ottelua, voittanut 74 kertaa, kärsinyt 24 tappiota ja pelannut 20 kertaa tasapelin.Barcelona on tällä hetkellä Espanjan liigassa neljäntenä, 13 pistettä kärjessä olevaa Real Madridia jäljessä.

Tällaiset tulokset eivät selvästikään sovi katalonialaisten johdolle, joten tilanne Xavin ympärillä saattaa muuttua lähipäivinä.