KotiKotitalousvinkitTyllestäsi tulee häikäisevän valkoista: käytä yhtä kolmesta helposta pesumenetelmästä

Häikäisevän valkoinen tylli on jokaisen kotiäidin unelma.Ajan myötä se kuitenkin väistämättä menettää alkuperäisen värinsä pölyn ja rasvan kertymisen vuoksi.Älä huoli, on olemassa tehokkaita tapoja palauttaa tylli entiseen raikkauteensa kotona.

Käytä ensin turvallista ruokasoodan, suolan ja taikinan kuohkeuttamisaineen seosta (1 ruokalusikallinen, 1 ruokalusikallinen ja 1 annospussi).Lataa tämä seos pesukoneen jauheosastoon ja kaada 1 ruokalusikallinen etikkaa hoitoaineosastoon.Käynnistä sitten tavallinen pesuohjelma.

Toiseksi kokeile valkaisuainetta cocktail kuumasta vedestä, ammoniakista ja 3-prosenttisesta vetyperoksidista (3 litraa, 1 ruokalusikallinen ja 2 ruokalusikallista) – se poistaa jopa itsepäisen lian 40 minuutin liotuksen jälkeen.

Kolmanneksi valmista suolaliuos sekoittamalla lämmintä vettä, ruokasuolaa ja pesujauhetta (10 litraa, 100 grammaa ja 100 grammaa).Liota tylliä tässä seoksessa pari tuntia ja pese sitten hellävaraisella pesuohjelmalla.

Soveltamalla säännöllisesti näitä yksinkertaisia kansanomaisia menetelmiä voit pitää tylliesi täydellisen valkoisena.Pienet niksit säästävät aikaa ja rahaa kalliisiin kemikaaleihin, kokeile itse!