KotiSiivousvinkitPuhdistus vie vähemmän aikaa: tämä liuos poistaa pölyn pysyvästi kaikilta pinnoilta

Ensi silmäyksellä taistelu talon pölyä vastaan näyttää olevan jatkuva ja tulokseton prosessi.Perusteellisen märkäpuhdistuksen jälkeen kaikki pinnat ovat ohuen pölykerroksen peitossa, aivan kuin kaikki tehty työ olisi ollut turhaa.

Kokeneet kotiäidit ovat kuitenkin jo kauan sitten keksineet salaisuuden pölyn minimoimiseen ja todella vaikuttavien puhdistustulosten saavuttamiseen.

Heidän temppunsa on käyttää tavalliseen hiustenhoitoaineeseen perustuvaa erikoisliuosta.

Ennen puhdistusta he lisäävät ruokalusikallisen hoitoainetta lämpimään veteen, sekoittavat sen huolellisesti ja kaatavat tuloksena syntyneen nesteen sumuttimeen.Suihkuta sitten tätä liuosta tasaisesti kaikille puhdistettaville pinnoille.

Liuoksen levittämisen jälkeen jää vain pyyhkiä kaikki kuivalla puhtaalla liinalla – ja täydellinen puhtaus ja raikkaus talossa on taattu.Hoitoaineen erityisominaisuuksien ansiosta pöly ei kerry käsitellyille pinnoille useisiin päiviin.