KotiSiivousvinkitKuinka puhdistaa pesukoneen rumpu nopeasti: yksi kotikonsti auttaa

Kuinka puhdistaa pesukoneen rumpu nopeasti: yksi kotikonsti auttaa

Pyykinpesukone on kotitalouden välttämätön apulainen.Ajan myötä siihen kuitenkin kertyy likaa, hometta ja epämiellyttäviä hajuja, jotka voivat johtaa toimintahäiriöihin.Näiden ongelmien ehkäisemiseksi kodinkoneet on puhdistettava säännöllisesti turvallisin keinoin.

Ohjeita pesukoneen puhdistamiseen käytettävissä olevin keinoin:.

Ensinnäkään ei tarvitse ostaa kalliita kemikaaleja – erinomainen luonnollinen puhdistusaine on tavallinen pöytäetikka.

Toiseksi, kaada kaksi kuppia etikkaa suoraan pesukoneesi tyhjään rumpuun ja lisää hieman lisää jauheastiaan.

Kolmanneksi käynnistä pesutila ja aseta enimmäislämpötila noin 90 astetta parhaan desinfiointivaikutuksen saavuttamiseksi.

Neljänneksi, muista pyyhkiä kumitiivisteet saippuavedellä jakson päätyttyä täydellistä hygieniaa varten.

Tämän säännöllinen tekeminen (mieluiten 3 kertaa kuukaudessa) auttaa estämään homeen kasvua, pyyhkimään pinttyneen lian ja pidentämään pesukoneesi käyttöikää.

Unohda myrkylliset kemikaalit ja kovat puhdistusaineet.Ympäristöystävällinen ja taloudellinen etikka on uskollinen apulaisesi taistelussa puhtaiden laitteiden puolesta!