KotiKeittiön niksitÄlä heitä vanhoja rintaliivejä pois: 7 hyödyllistä ideaa käytettäväksi kotona ja keittiössä

Jokainen nainen säilyttää vaatekaapissaan pari tai kolme suosikkirintsikkaa.Mutta ennemmin tai myöhemmin laadukkaimmatkin alusvaatteet menevät rikki.Mitä tehdä vanhoille rintaliiveille? On sääli heittää ne pois, eikä niitä voi enää käyttää.Itse asiassa niistä voi tehdä hyödyllisiä ja omaperäisiä asusteita kotiin tai asuja itsellesi.

Katsotaanpa muutamia mielenkiintoisia kierrätysvaihtoehtoja, joita kokeneet emännät tarjoavat.

Ensinnäkin voit rakentaa alkuperäisen kesätopin.Ompele tätä varten pitsit rintaliivien reunaan muodikkaan hihaton toppi.Ja tee hihnoista tyylikäs koristeellinen choker.

Toiseksi, rintaliivikuppi muuttuu käteväksi suodattimeksi huonekasvien kasteluun.Peitä sillä yksinkertaisesti kastelukannun kaula ennen väliaineen kaatamista, ja liuos puhdistuu hienojakoisista hiukkasista.

Kolmanneksi voit tehdä vanhoista rintaliiveistä omaperäisen pukukorutelineen.Riittää, kun vedät hihnat laatikon kannesta – saat kätevän paikan korvakorujen ja rannekorujen säilytykseen.

Neljänneksi, rintaliivikupit tekevät hauskan yksityiskohdan kotitossuihin.Niitä voidaan käyttää kenkäsukkana.Omin käsin tehdyt tossut kestävät pitkään ja niistä tulee suosikkipari.

Viidenneksi, vanhojen rintaliivien vyötärönauhasta voi tehdä vyöjärjestyslaukun , jossa on taskuja.Siihen on kätevä laittaa työkaluja ja pieniä tavaroita maalla työskennellessä.

Kuudenneksi, pitsinäytteet ovat käyttökelpoisia kynttilänjalkojen tai maljakoiden koristeluun.Liimattu pitsi antaa niille siisteyttä ja charmia.

Seitsemänneksi, vanhoista rintaliiveistä saa muodikkaan kytkin käsilaukun.Leikkaa ylimääräinen osa pois, taita jäljelle jäävä osa kahtia ja ompele reunat yhteen.Voit koristella kankaalla tai strasseilla.Tällainen laukku on tyylikäs lisä mihin tahansa kuvaan.

Mielikuvituksen ja luovuuden avulla voit siis löytää uuden käyttötarkoituksen tavallisimmillekin asioille.Kierrätys on aina mielenkiintoista ja hyödyllistä!