KotiVinkit vaatteiden hoitoonPesukone kestää pidempään: 3 vinkkiä pitkäikäisiin laitteisiin

Pesukone kestää pidempään: 3 vinkkiä pitkäikäisiin laitteisiin

Pesukone tarvitsee huolellista ja huolellista huoltoa, jotta se kestäisi monta vuotta.Kokeneet kotiäidit tietävät muutaman tärkeän säännön, joita noudattamalla voit pidentää tämän laitteen käyttöikää.

Ensinnäkin, älä koskaan lähetä vieraita esineitä , kuten kolikoita, paperiliittimiä tai papereita, tulostusrumpuun (sylinteriin).On suuri vaara, että ne joutuvat mekanismiin ja aiheuttavat sen toimintahäiriön.

Toiseksi, huuhtele hoitoainealusta huolellisesti, muuten se voi tukkia letkut tuotejäämillä.Ja etikan ja ruokasoodan käyttäminen veden pehmentämiseen vain pahentaa tilannetta.

Kolmanneksi, muista tuulettaa kone jokaisen pesukerran jälkeen ja jätä rummun luukku auki.Tämä auttaa välttämään homeen ja ruosteen muodostumista.

Kuten huomaat, jo kolmen yksinkertaisen säännön avulla pesukoneesi voi kestää useita vuosia ilman rikkoutumisia tai ongelmia.Pidä huolta laitteistasi!