KotiKeittiön niksitÄlä heitä kahvinpuruja pois: 7 tehokasta tapaa käyttää niitä keittiössä ja mökillä

Kahvi ei ole vain herkullinen ja virkistävä juoma.On käynyt ilmi, että käytetyt kahvinporot voivat olla myös erittäin hyödyllisiä kotona.Voit hävittää sen monella eri tavalla.Katsotaanpa muutamia parhaita tapoja hävittää se.

Ensinnäkin, voit päästä eroon jääkaapin ja pakastimen pahasta hajusta mausteiden avulla.Laita kuivattu liemi muovilaatikkoon ja aseta se hyllylle.

Toiseksi, jauhot auttavat poistamaan käsistäsi kaikkein sitkeimmätkin hajut, kuten valkosipulin – hiero sitä vain kämmenillesi.

Kolmanneksi, ennen kuin lakaisee tuhkan pois takasta , ripottele päälle kosteaa tuhkaa – tämä estää tuhkaa nousemasta ylös ja likaamasta kaikkea ympärilläsi.

Neljänneksi, humina on hyvä astioiden puhdistamiseen ja hankaamiseen , erityisesti pannujen.Käytä sitä flanellin sijasta.

Viidenneksi, sen ripottelu kukkapenkkeihin ja kukkaruukkuihin on hyvää kasvinruokaa.Se hyödyttää erityisesti happoa rakastavia kukkia.

Kuudenneksi, pelotellaksesi kissaa kukkapenkistä , ripottele multaan limaa ja appelsiininkuorta.

Seitsemänneksi, kotitekoiseen wc-saippuan joukkoon voi lisätä kahvinporoja, jotta se saa miellyttävän tuoksun.

Kuten huomaat, sinun ei tarvitse heittää käytettyjä kahvinporoja heti pois – voit löytää niille monia käyttötarkoituksia ympäri taloa.Ole luova!