KotiSiivousvinkitMiten puhdistaa nopeasti silikoninen älypuhelinkotelo: 5 todistettua tapaa

Miten puhdistaa nopeasti silikoninen älypuhelinkotelo: 5 todistettua tapaa

Älypuhelinten silikonikotelot likaantuvat väistämättä ajan myötä.Niiden heittäminen pois jokaisen likaantumisen jälkeen ei kuitenkaan ole suositeltavaa sekä taloudellisesta että ympäristönäkökulmasta.Tässä artikkelissa kerromme muutamia yksinkertaisia vinkkejä siihen, miten voit puhdistaa silikonisen älypuhelinkotelon kotona ilman, että sinun tarvitsee ostaa uutta.

Ensinnäkin voit käyttää kosteuspyyhkeitä – pyyhi kotelo perusteellisesti sisältä ja ulkoa.Vaikutus ei ole täydellinen, mutta se viivästyttää uuden kotelon ostamista.

Toiseksi pyykkisaippua toimii hyvin – laimenna se lämpimään veteen, liota kantta 20 minuuttia ja pyyhi sitten sienellä.

Kolmanneksi, pisarat sitruunamehua ovat erittäin tehokkaita – pyyhi kansi puuvillakiekolla.Tämä on ehdotetun menetelmän tehokkain tapa.

Neljänneksi voit käyttää ruokasoodaa – sekoita se veden kanssa soseeksi ja hiero sitä hammasharjalla.Sen jälkeen huuhtele juoksevalla vedellä.

Viidenneksi lääkinnällisen alkoholin pyyhkiminen puuvillakiekolla toimii, mutta vain yksivärisille ja läpinäkyville kansille.

Sinun ei siis tarvitse heittää likaista silikonikoteloa pois – on monia tapoja puhdistaa se itse kotona.