KotiMielenkiintoinenÄlä heitä vanhoja kuppeja pois: kokeneet emännät ovat keksineet 9 tapaa käyttää...

Älä heitä vanhoja kuppeja pois: kokeneet emännät ovat keksineet 9 tapaa käyttää niitä

Tänä kulutuksen aikakautena on helppo unohtaa ympärillämme olevien tavaroiden arvo.Usein meillä on taipumus heittää vanhat lasimukit pois ajattelematta, että niillä voi olla toinen elämä.

Pienellä luovuudella voit löytää monia mielenkiintoisia ja käytännöllisiä tapoja käyttää näitä esineitä uudelleen.Näin säästät rahaa, mutta myös säästät ympäristöä vähentämällä jätteiden määrää.

9 lifehacks vanhojen lasimukien uudelleenkäyttöön:.

Ensinnäkin niistä voidaan tehdä omaperäisiä kynttilänpidikkeitä, jotka luovat kodikkaan tunnelman taloon.

Toiseksi lasikupeista voi tulla söpöjä ruukkuja huonekasveille tai taimille.

Kolmanneksi , ne sopivat erinomaisesti pienten tavaroiden, kuten paperitavaroiden, helmien tai nappien säilytykseen.

Neljänneksi vanhoista kupeista voidaan tehdä hauskoja lintujen ruokinta-astioita koristelemalla ne maalilla tai koriste-elementeillä.

Viidenneksi niistä saa tyylikkäitä maljakoita kukille, mikä antaa sisustukselle persoonallisen ilmeen.

Kuudenneksi , koristellut lasikupit ovat loistava käsintehty lahja läheisille.

Seitsemänneksi, ne voivat toimia omaperäisinä telineinä kynille, lyijykynille tai siveltimille työpöydälläsi.

Kahdeksanneksi , vanhat kupit voidaan rikkoa ja sirpaleita voidaan käyttää koristeina ja koristeina erilaisiin esineisiin.

Yhdeksänneksi , vanhasta kupista voidaan tehdä verhoteline, jos sen pohja leikataan huolellisesti pois ja kiinnitetään sen jälkeen seinään ikkunan lähelle.

Vanhojen lasikuppien uudelleenkäyttö ei ole vain mahdollisuus luovuuteen, vaan myös mahdollisuus tehdä oma osuutensa ympäristön hyväksi.Sen sijaan, että heität ne pois, mieti, miten voit antaa niille uuden elämän ja toimivuuden!