KotiKotitalousvinkitMiten muut tajuavat emännät käyttävät suihkumyssyjä: 8 tapaa kotiin ja keittiöön

Suihkumyssy on ensi silmäyksellä tavallinen hygieniatarvike.Tälle monipuoliselle apuvälineelle on kuitenkin paljon enemmän käyttötarkoituksia kuin miltä näyttää.

Tähän artikkeliin olemme keränneet sinulle 8 omaperäistä tapaa käyttää suihkumyssyjä, joiden olemassaolosta et ehkä ole edes tiennyt! Miljoonat ihmiset ympäri maailmaa käyttävät jo näitä yksinkertaisia mutta tehokkaita tietotaitoja.

Ensinnäkin, käytä pipoa puhelimen tai tabletin suojana keittiössä.Näin suojaat gadgetisi likaantumiselta, jos sinulla on likaiset kädet ruoanlaiton aikana.

Toiseksi, korkki toimii kannena tähteille ja ruoalle jääkaappiin laitettavaksi.Ruoka säilyy pidempään.

Kolmanneksi pyöräilijät voivat suojata istuimen sateelta suihkumyssyllä ja käyttää sitä suojana.Heti kun sataa, vedä lakki istuimen päälle.

Neljänneksi pipo suojaa kameraa tai kameraa sateelta katukuvauksen aikana.Ota kauniita kuvia huonollakin säällä!

Viidenneksi, peitä se TV:n ja ilmastointilaitteen kaukosäätimet hotellihuoneessa välttyäksesi kosketukselta patogeenisiin bakteereihin.

Kuudenneksi, pipo toimii loistavana kenkäsuojana, joka suojaa kenkiä matkalaukussa matkoilla.Kiedo se vain kenkiesi tai tennareidesi ympärille, jotta matkatavaroissa olevat vaatteet eivät likaannu.

Seitsemänneksi lippis toimii erinomaisena improvisoituna kasvihuoneena taimille.Peittäkää vain kasvit sillä.

Kahdeksanneksi pöydällä olevien laitteiden peittämiseen voidaan käyttää korkkia, jotta pölyä ei pääse kertymään.

Kuten huomaat, tavallinen suihkumyssy voi tulla tarpeeseen mitä yllättävimmissä tilanteissa.Ota nämä ideat käyttöön ja yllätä ystäväsi kekseliäisyydelläsi!