KotiKeittiön niksitNäin muut ovelat emännät käyttävät hiuslakkaa: 9 korvaamatonta tilannetta kotiin ja keittiöön

Hiuslakka on tuote, jonka useimmat ihmiset mieltävät pelkästään kampausten muotoiluvälineeksi.Tällä monipuolisella kauneudenhoitotuotteella on kuitenkin monia yllättäviä käyttötarkoituksia kampauksen ulkopuolella.

Katsotaanpa 9 luovaa elämää pelastavaa hiuslakkaa, joita käytetään monenlaiseen kotitalouden käyttöön ja tilanteisiin.

Ensinnäkin se auttaa vetoketjun kiinnittämisessä.Kun käytät farkkuja, tuleeko vetoketju jatkuvasti auki? Voit ratkaista tämän ongelman yksinkertaisesti suihkuttamalla sitä lakalla ja odottamalla sen kuivumista.

Toiseksi voit poistaa kosmetiikkajäämiä vaatteistasi.Mitä tahansa kosmetiikkatuotetta voi jäädä sekä tytön että miehen vaatteisiin.Mutta tällaisen tahran poistamiseksi sinun on ruiskutettava tarvittava kohta lakalla ja jatkettava sitten pesua.

Kolmanneksi lakka auttaa valokuvaajia.Haluatko ottaa kauniita kuvia ainutlaatuisista esineistä tai käsitöistä? Sinun tarvitsee vain suihkuttaa lakkaa siihen, mitä haluat kuvata, ja nämä esineet saavat rikkaamman värin ja kiiltävän kiillon.

Neljänneksi, hiuslakka auttaa jalkoja ja kenkiä.Lakattuihin kenkiin lakka tekee niistä kiiltävät.Myös jos jalkasi on epävakaa tai ’leijuu’ kengässäsi, kokeile vain suihkuttaa hiuslakkaa jalkoihin.

Viidenneksi, auttaa nahkavaatteiden puhdistamisessa.Tahraantunut nahkavaate musteella tai huopakynällä? Tarvitset lakan, kuivan kankaan ja 5 minuuttia vapaa-aikaa tämän ongelman ratkaisemiseen.Levitä lakka tahraan, odota 5 minuuttia ja pyyhi kuivalla liinalla.

Kuudenneksi, hiuslakka auttaa vahvistamaan sukkahousuja.Jos olet ostanut liian ohuet sukkahousut ja pelkäät niiden repeävän niitä pukiessasi, suihkuta hiuslakkaa sukkahousujen koko pituudelle ja pue ne sitten turvallisesti.

Seitsemänneksi voit korjata kimppuja.Jos et saa kimppuja usein ja haluat niiden näyttävän kauniilta pidempään, yksinkertaisesti lakkaat kukkien terälehdet.

Kahdeksanneksi, hiuslakka auttaa sinua säilyttämään kuvan kirkkauden maalattu mestariteos.Suihkuta sitä varovasti kuvan päälle.

Yhdeksänneksi voit käyttää sitä villarullan vaihtamiseen.Tarvitset vain puhtaan pyyhkeen ja lakkaa.Suihkuta liinaa ja pyyhi vaate puhtaaksi.

Kuten näet, tavallinen hiuslakka voi tehdä todellisia ihmeitä monissa arkipäivän tilanteissa.Tämä budjettiystävällinen ja edullinen kauneustuote on erittäin hyödyllinen kotona, keittiössä ja kotitaloudessa, jos olet luova.Kokeile itse!