KotiKäyttötarkoituksetMiksi kokeneet emännät eivät heitä vanhoja pannuja pois: 6 tehokasta käyttötarkoitusta

Monet ihmiset tykkäävät kokeilla vanhoja materiaaleja ja muuttaa ne hyödyllisiksi ja esteettisiksi sisustusesineiksi.Yksi usein pois heitetyistä asioista ovat vanhat, naarmuuntuneet tai epämuodostuneet pannut.Näille kuluneille keittiövälineille voidaan kuitenkin antaa toinen elämä pienellä luovuudella ja mielikuvituksella.

Tarjoamme sinulle kuusi nerokasta lifehackia, joiden avulla voit muuttaa vanhan paistinpannun värikkääksi sisustuselementiksi tai käytännölliseksi esineeksi kotiin ja puutarhaan.Oletko valmis katsomaan, mitä luovia ideoita meillä on sinulle luvassa?

Ensinnäkin voit tehdä omaperäisen kynttilänpidikkeen vanhasta paistinpannusta, joka luo kodikkaan romanttisen tunnelman kotiisi.Liimaa ohuet nauhat ristikkäin ulkopuolelle ja ripusta valmis tuote, jonka keskelle on asetettu kynttilä.Koristele kynttilänpidin halutessasi oman makusi mukaan.

Toiseksi, jos osaat työstää metallia, pannu voidaan muuttaa hyödylliseksi puutarhatyökaluksi – kitkentätraktori.Leikkaa pannun sivut, leikkaa jäljelle jäävästä osasta piikit pois ja kiinnitä puinen kahva.

Kolmanneksi, kuluneesta pannusta saa loistavan pohjan koristepaneelin luomiseen.Tulosta haluamasi kuvio, liimaa se pannun pohjalle, lakkaa se ja lisää halutessasi rusetteja tai muita koristeita.

Neljänneksi, voit käyttää tavallista pannua ilman kahvaa tehdäksesi nätin lautasen karkkien tai hedelmien tarjoiluun.Kiedo vain pannun reunat juuttinarulla käyttäen superliimaa – ensin ulkopuolelta, sitten sisäpuolelta.

Viidenneksi, vanha paistinpannu on täydellinen leipälaatikon luomiseen.Tarvitset kuumaliimaa, PVA:ta, puuvillaköyttä ja vettähylkivää kangasta luodaksesi kotelon, joka kiinnitetään pannun yläreunoihin.Itse tuote muistuttaa lopulta metallipohjalla varustettua kiristysnauhapussia.

Kuudenneksi, tavallisesta paistinpannusta voi tulla peilin perusta.Voit tehdä tämän kiillottamalla sen hiekkapaperilla, liimaamalla pyöreän peilin sisälle ja halutessasi koristella tuotteen nauhalla ripustamista varten.

Kuten näet, luovalla lähestymistavalla jopa näennäisesti hyödyttömimmätkin esineet voivat löytää toisen elämän ja tulla sisustuksen kirkkaaksi aksentiksi tai välttämättömäksi kotitaloustavaraksi.Käytä vanhoja paistinpannuja esiteltyjen lifehackien toteuttamiseen – ja talosi on täynnä luovia käsintehtyjä yksityiskohtia.Näytä hieman mielikuvitusta ja tavallisimmasta roskasta tulee todellinen design-mestariteos!