KotiSiivousvinkitLisää glyseriiniä veteen ennen lattioiden puhdistusta: laminaattiongelmat katoavat

Jos sinulla on tapana käyttää omaisuuksia kalliisiin kotitalouskemikaaleihin laminaattilattioiden puhdistamiseen, tämä nokkela lifehack on sinua varten.On nimittäin olemassa yksi edullinen ja tehokas ainesosa, josta monet eivät luultavasti edes tiedä.Puhumme nestemäisestä glyseriinistä – monipuolisesta kotitalousapulaisesta.

Tämän yksinkertaisen ja edullisen tuotteen, jota voi ostaa mistä tahansa apteekista, avulla voit puhdistaa laminaattilattian täydellisesti ja antaa sille peilimäisen kiillon.Se on täysin turvallinen eikä jätä tahmaisia raitoja tai jäämiä.

Katsotaanpa vaiheittaiset ohjeet tämän ihmeellisen pesuaineen valmistamiseen:

Vaihe 1.Täytä ämpäri lämpimällä vedellä,.

Vaihe 2.Lisää hieman shampoota tai astianpesuainetta.

Vaihe 3.Kaada joukkoon noin 1-1,5 teelusikallista glyseriiniä (veden tilavuuden perusteella),.

Vaihe 4.Jatka lattian moppaamista!

Sen jälkeen lattianpesu ei eroa tavallisesta.Tulos yllättää sinut iloisesti – kiiltävä, ikään kuin kiillotettu pinta ilman pienintäkään raitaa.Lattian liukkautta tai tahmeutta ei ole havaittu glyseriinin käytön jälkeen.

Kokeile tätä yksinkertaista, turvallista ja budjettiystävällistä korjaustoimenpidettä laminaattilattiallesi.Säästät paljon rahaa kalliisiin kemikaaleihin ja saat täysin puhtaan, kiiltävän lattian ilman ylimääräistä vaivaa.Kokeile vain käyttää glyseriiniliuosta!