KotiKeittiön niksitLääkärit ovat nimenneet elintarvikkeita, jotka auttavat laihtumaan

Lääkärit ovat nimenneet elintarvikkeita, jotka auttavat laihtumaan

Arvostetussa tieteellisessä lehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan oikein valittu ruokavalio auttaa laihtumaan ylipainosta.Tutkijat tulivat tähän johtopäätökseen, kertoi UfacityNewsin verkkolehti 31. tammikuuta.

Tutkimustulosten mukaan painonpudotusta voidaan auttaa elintarvikkeilla, jotka käynnistävät termogeneesin – kalorien polttamisen ja niiden muuttamisen lämmöksi.Tällaisia ruokia ovat mm:

• chilipaprikat.
  • mustapippuri.
  • inkivääri.
  • kookosmaito.
  • proteiinituotteet.
  • On myös tärkeää juoda runsaasti vettä ja liikkua säännöllisesti, ravitsemusterapeutit sanovat.Heidän mukaansa oikein suunnitellulla ruokavaliolla, joka sisältää termogeenisiä elintarvikkeita, on mahdollista päästä eroon ylipainosta.

Yleisesti tunnustetaan, että päästäkseen eroon ylipainosta kohdennetusti ja pysyvästi on yhdistettävä kohtuullinen ruokavalio ja jatkuva kehon rasitus, kuten liikunta, kävely tai juoksu.