KotiKäyttötarkoituksetÄlä heitä pois popsikkatikkuja: 8 hyödyllistä käyttötarkoitusta kotona ja keittiössä

Näyttäisi siltä, että popsiksen puutikku on turhaa roskaa, joka menee suoraan roskiin.Tämä ei kuitenkaan ole läheskään totta! Tänään kerromme sinulle 8 luovaa ideaa siitä, miten voit käyttää tällaisia tikkuja uudelleen kotitalouskäyttöön.

Tee ensin yhdessä lasten kanssa alkuperäinen valokuvakehys.Väritä ja liimaa tikut yhteen neliön muotoon.

Toiseksi, tee kätevä keittolevy.Kiinnitä tikut yhteen liimalla.

Kolmanneksi liimaa linnunruokinta yhteen ja ripusta se puutarhaan.

Neljänneksi, rakenna lapsille laskutikkuja värittämällä ne etukäteen.

Viidenneksi, tee skotch tape tab , jotta teipin alku on helpompi irrottaa.

Kuudenneksi, tee puulaatikko samaan tyyliin kuin kaikki huonekalut.

Seitsemänneksi, merkitse taimet itse tehdyillä tarralapuilla.

Kahdeksanneksi, hätätilanteessa keppi toimii väliaikaisena sormi murtuneen sormen lastana.

Kuten huomaatte, popsicle-tikkuja voi halutessaan käyttää sadalla eri tavalla! Voit vapaasti kokeilla edellä mainittuja vaihtoehtoja käytännössä.