KotiKäyttötarkoituksetÄlä heitä pois peltipurkkien avaimenperiä: 6 käyttötarkoitusta kotiin ja keittiöön

Metallirenkaat tölkkien ja säilyketölkkien avaamiseen käytetään kerran ja heitetään sitten pois turhana roskana.Eikä tämä ratkaisu ole aina oikea.Näissä yksinkertaisissa esineissä on hämmästyttävää uudelleenkäyttöpotentiaalia kotona.

«Korvat» peltitölkeistä on hyödyllistä säilyttää tavaroita, tehdä koukkuja, ketjuja ja muita hyödyllisiä käsitöitä.Tässä on 6 luovaa ideaa oluttölkkirenkaiden uudelleenkäyttöön.

Ensinnäkin «korvakkeet» toimivat kätevänä koukkuna vavan kiinnittämiseen kalastettaessa.

Toiseksi renkaita voidaan käyttää omaperäisen paperitelineen tekemiseen.

Kolmanneksi niitä voidaan käyttää kuvakiinnikkeinä tai pieninä maalauksina seinällä.

Neljänneksi, punomalla renkaat yhdeksi ketjuksi saadaan tyylikkäitä avaimenperiä, rannekoruja ja muita koruja.

Viidenneksi, «korvakkeet» on loistava järjestäjä vaatteiden kompaktia säilytystä varten vaatekaapissa.

Kuudenneksi, tällaisista renkaista voidaan tehdä vyö sitomalla ne yhteen pitkäksi ketjuksi ja liittämällä ne sitten toiseen ketjuun, joka kulkee samansuuntaisesti toistensa kanssa.

Nyt tiedät siis 6 tapaa käyttää uudelleen peltipurkkirenkaita.Näistä yksinkertaisista ja näennäisen hyödyttömistä esineistä voi halutessaan tehdä hyödyllisiä käsitöitä.Onnea luovuutesi kanssa ja kiirehdi heittämään pois se, mitä voi käyttää uudelleen!