KotiSiivousvinkitMiten poistaa paha haju roskiksesta: 3 todistettua tapaa

Miten poistaa paha haju roskiksesta: 3 todistettua tapaa

Monet emännät haluavat, että talo on siisti ja puhdas.Roskiksesta tulee kuitenkin joskus epämiellyttävän hajun lähde.Puhutaanpa muutamasta keinosta päästä eroon tällaisesta hajusta.

Ensinnäkin, ruokasooda auttaa.Kannattaa pestä ämpäri puhdistusaineella, pyyhkiä sisäpuoli ruokasoodalla ja ripotella sitä pohjalle.

Toiseksi voit käyttää eteerisiä öljyjä – kostuta vanua ja laita se ämpärin viereen.Tämä auttaa säännöllisessä puhdistuksessa.

Kolmanneksi, kokeiltu ja testattu kansanmenetelmä – laimenna pari lusikallista valkaisuainetta ämpäriin riittää.Valuta neste 60 minuutin kuluttua ja pese ämpäri.Mutta tällainen käsittely on suoritettava joka viikko.

Aromiöljyjen, ruokasoodan tai valkaisuaineen avulla voit siis poistaa roskiksesta epämiellyttävän hajun ja tehdä siivoamisesta miellyttävämpää.Tärkeintä on valita tarpeisiisi sopiva menetelmä.

1. Kiitos vinkistä! Olen itse kokeillut ruokasoodaa ja se todellakin auttaa pahan hajun poistamisessa roskiksessa. Eteeristen öljyjen käyttö kuulostaa myös hyvältä idealta, täytyypä testata sitä seuraavaksi.

2. Monet emännät haluavat, että talo on siisti ja puhdas. Roskiksesta tulee kuitenkin joskus epämiellyttävän hajun lähde. Puhutaanpa muutamasta keinosta päästä eroon tällaisesta hajusta. Ensinnäkin, ruokasooda auttaa. Kannattaa pestä ämpäri puhdistusaineella, pyyhkiä sisäpuoli ruokasoodalla ja ripotella sitä pohjalle. Toiseksi voit käyttää eteerisiä öljyjä – kostuta vanua ja laita se ämpärin viereen. Tämä auttaa säännöllisessä puhdistuksessa. Kolmanneksi, kokeiltu ja testattu kansanmenetelmä – laimenna pari lusikallista valkaisuainetta ämpäriin riittää. Valuta neste 60 minuutin kuluttua ja pese ämpäri. Mutta tällainen käsittely on suoritettava joka viikko. Aromiöljyjen, ruokasoodan tai valkaisuaineen avulla voit siis poistaa roskiksesta epämiellyttävän hajun ja tehdä siivoamisesta miellyttävämpää. Tärkeintä on valita tarpeisiisi sopiva menetelmä.

3. Monet emännät haluavat, että talo on siisti ja puhdas. Roskiksesta tulee kuitenkin joskus epämiellyttävän hajun lähde. Puhutaanpa muutamasta keinosta päästä eroon tällaisesta hajusta. Ensinnäkin, ruokasooda auttaa. Kannattaa pestä ämpäri puhdistusaineella, pyyhkiä sisäpuoli ruokasoodalla ja ripotella sitä pohjalle. Toiseksi voit käyttää eteerisiä öljyjä – kostuta vanua ja laita se ämpärin viereen. Tämä auttaa säännöllisessä puhdistuksessa. Kolmanneksi, kokeiltu ja testattu kansanmenetelmä – laimenna pari lusikallista valkaisuainetta ämpäriin riittää. Valuta neste 60 minuutin kuluttua ja pese ämpäri. Mutta tällainen käsittely on suoritettava joka viikko. Aromiöljyjen, ruokasoodan tai valkaisuaineen avulla voit siis poistaa roskiksesta epämiellyttävän hajun ja tehdä siivoamisesta miellyttävämpää. Tärkeintä on valita tarpeisiisi sopiva menetelmä.