KotiKeittiön niksitMiten muuten käyttää muovisiteitä: 7 hyödyllistä vinkkiä kotiin ja keittiöön

Miten muuten käyttää muovisiteitä: 7 hyödyllistä vinkkiä kotiin ja keittiöön

Muoviset nippusiteet eli puristimet ovat jo pitkään olleet suosittuja halpuutensa, saatavuutensa ja monipuolisuutensa vuoksi.Niitä käytetään yleensä rakentamisessa ja teollisuudessa, mutta niistä voi olla paljon hyötyä myös kotona ja kodissa.Tähän artikkeliin olemme keränneet sinulle 7 luovaa tapaa käyttää muovisiteitä, joiden olemassaolosta et edes tiennyt!

Ensinnäkin kiinnittimiä voidaan käyttää pensaiden ja hentojen kasvien kiinnittämiseen.Tärkeintä on, ettei niitä kiristetä liikaa, jotta varret eivät vahingoitu.

Toiseksi, rikkoutunut vyönsolki ? Laita puristin soljen päälle ja voit pitää sitä edelleen! Sinun on kuitenkin leikattava solki jokaisen vyön irrottamisen jälkeen.

Kolmanneksi, solmiot pelastavat sinut, jos huoneessa ei ole erityisiä verhorenkaita.Tee renkaat itse kiinnikkeistä ja ripusta verhot tavalliseen tapaan.Sopii erityisesti kesämökkeihin ja tilapäisratkaisuihin.

Neljänneksi, kiinnittimet auttavat järjestämään kaoottiset asunnossa hajallaan olevat johdot – sidot vain kaiken yhteen nippuun.Saat johdotukset järjestykseen muutamassa minuutissa!

Viidenneksi, vetoketjusiteet voivat auttaa sinua tiivistämään pakkaamaan tavaroita varastoitaessa tai kuljetettaessa.Yksinkertaisesti kierrä vaatteita tai muita pehmeitä esineitä ja kääri ne nippusiteellä – tilavuus pienenee moninkertaisesti!

Kuudenneksi, puristimilla voidaan korjata vanhan jousipatjan heikentyneet jouset.Jos kiinnikkeiden välinen etäisyys on suuri, käytä useita nippusiteitä kerralla.

Seitsemänneksi, odottamaton temppu on muovisiteisiin perustuva nippuside.Rei’itä varovasti asiakirjoihin reikiä ja yhdistä ne nippusiteellä.Ei tietenkään virallisiin papereihin.

Yhteenvetona voidaan todeta, että tavallisia muovisiteitä voidaan haluttaessa käyttää mitä odottamattomimmissa kohteissa.Toteuta ehdotetut ideat, ja tulet arvostamaan tämän yksinkertaisen mutta hyödyllisen esineen monipuolisuutta!