KotiMielenkiintoinenKeittiöpyyhkeet ovat kuin uusia: kirjoita ylös näiden 5 pesuliuoksen koostumus

Keittiöpyyhkeet ovat kuin uusia: kirjoita ylös näiden 5 pesuliuoksen koostumus

Keittiöpyyhkeet ovat jokaisen kotiäidin välttämätön apulainen.Niitä käytetään päivittäin, joten ne menettävät nopeasti koskemattoman ulkonäkönsä ja ovat tahrojen, rasvan ja epämiellyttävien hajujen peitossa.

Tajuavat kotiäidit osaavat kuitenkin ratkaista tämän ongelman ja palauttaa pyyhkeet puhtaiksi ja pehmeiksi ilman, että tarvitsee ostaa uusia tekstiilejä.On monia yksinkertaisia ja edullisia tapoja pestä tehokkaasti keittiöpyyhkeet kaikkein sitkeimmästä liasta ja pidentää niiden käyttöikää.

Ensinnäkin tavallinen etikka on uskollinen apulaisesi taistelussa rasvaa, tahroja ja epämiellyttäviä hajuja vastaan.Liota pyyhkeitäsi ennen pesua 10 minuuttia etikkaliuoksessa, jolloin kaikki lika hajoaa, epämiellyttävät hajut poistuvat ja kankaasta tulee pehmeä.

Toiseksi , astianpesuaine voi auttaa myös keittiöpyyhkeiden pesussa.Sen aktiiviset ainesosat ovat erinomaisia rasvan hajottamisessa, joten pesuaineliuoksessa liottaminen auttaa pääsemään eroon sitkeistä tahroista ja epämiellyttävistä hajuista.

Kolmas , vetyperoksidi – toinen edullinen ja tehokas menetelmä.Laimenna se veteen, liota pyyhkeet ja pese tavalliseen tapaan – tahrat katoavat ja kangas on pehmeä ja raikas.

Neljänneksi , pyykkisaippua voi myös olla suuri apu tahrojen torjunnassa.Hiero sitä märkiin pyyhkeisiin, jätä ne muutamaksi tunniksi ja pese sitten – ne ovat kuin uusia.

Viidenneksi voit käyttää sitruunahappoa tai sinappijauhetta rasvan, mehun tai punajuuren aiheuttamien syövyttävien tahrojen hoitoon.Ne on levitettävä likaan, jätettävä lyhyeksi ajaksi ja huuhdeltava tai pestävä hyvin.

Näillä yksinkertaisilla ja edullisilla menetelmillä voit helposti käsitellä keittiöpyyhkeiden tahrat ja pidentää niiden käyttöikää.Säästä rahaa olemalla ympäristötietoinen ja käyttämällä luonnollisia ja turvallisia ainesosia.Lisäksi voit näiden menetelmien avulla pitää suosikkipyyhkeesi täydellisessä kunnossa ja poistaa niistä epämiellyttävät hajut ja tahrat.