KotiMielenkiintoinenUunin ritilät on helppo puhdistaa: kokeile tätä yksinkertaista puhdistusmenetelmää

Uunin ja erityisesti uunin telineiden, joille leivinpaperit asetetaan, puhdistaminen on usein todellinen haaste kodinomistajille.Sitkeän lian hankaaminen pois on aikaa vievä ja joskus tulokseton prosessi.

Tässä julkaisussa kuvaamme menetelmän, joka auttaa selviytymään tästä tehtävästä helposti.Tätä varten käytämme erityisiä pyykkiliinoja, jotka keräävät likaa pesun aikana.Niitä voi ostaa Internetistä suurilta vähittäismyyntisivustoilta.

VAIHE 1 : Ensin sinun on ostettava laatikollinen näitä pyyhkeitä, jos et ole käyttänyt niitä aiemmin.Tämä on erittäin hyödyllinen tuote kotitaloudessa.

VAIHE 2 : Jos haluat puhdistaa lieden tai uunin ritilät, aseta 6-8 liinaa kylpyammeen pohjalle, aseta ritilät niiden päälle ja täytä ne kokonaan kuumalla vedellä.Liinoilla on antistaattinen vaikutus, joka auttaa pehmentämään rasvaa ja muita ruokajäämiä.

VAIHE 3 : Lisää veteen pari tippaa astianpesuainetta tehostamaan vaikutusta.Jätä ritilät sitten veteen muutamaksi tunniksi tai mieluiten yön yli.

VAIHE 4: Aamulla ota ritilät pois ja pyyhi ne samoilla liinoilla, jotka olivat vedessä.Näet, kuinka paljon likaa irtoaa ritilöistä.

VAIHE 5 : Jos haluat viimeisen kiillotuksen ja kiillon, voit käyttää astianpesusientä tai harjaa ja pyyhkiä ritilöiden koko pinnan uudelleen.

On tärkeää muistaa, että jos ritilät ovat ruosteisia, niitä ei saa laittaa kylpyammeeseen, sillä muuten myös kylpyamme on puhdistettava.Tässä tapauksessa on parempi käyttää lokeroa tai muuta astiaa.Seuraamalla näitä yksinkertaisia vinkkejä voit helposti puhdistaa uunin ritilät itsepäisimmästä liasta ilman suurempaa vaivaa.Pyykkiliinoista tulee korvaamattomia apulaisiasi taistelussa yhtä epämiellyttävintä kotitaloustyötä vastaan!