KotiDIY-temputTerapeutti nimesi 4 askelta nopeaan toipumiseen flunssasta

Terapeutti nimesi 4 askelta nopeaan toipumiseen flunssasta

Terapeutti Alfiya Lutsenko on jakanut hyväksi havaittuja neuvoja, miten toipua virusinfektion jälkeen.Terapeutti nimesi 4 askelta toipumiseen.

Hänen suosituksensa kaikille äskettäin akuutin hengitystieinfektion saaneille esitti edellisenä päivänä lääketieteen tohtori ja endokrinologi Zukhra Pavlova Telegram-kanavallaan.

Asiantuntijan mukaan oikeanlaisella ravinnolla on keskeinen rooli toipumisvaiheessa.On välttämätöntä kuluttaa helposti sulavaa ruokaa – keitettyä vähärasvaista lihaa, vihanneksia ja hedelmiä.Tällaiset tuotteet auttavat kehoa toipumaan.

Lääkäri totesi myös liikunnan merkityksen.Huolimatta sairauden jälkeisestä heikkouden tunteesta, joka voi kestää kuukausia, on välttämätöntä tehdä harjoituksia, voimistelua, kävelyjä.Muuten kuntoutusprosessi pitkittyy.

Lääkäri neuvoo myös välttämään turhia henkilökohtaisia kontakteja ja olemaan menemättä julkisiin tilaisuuksiin.Ja immuniteetin ylläpitämiseksi muista tarkistaa veren magnesiumpitoisuus ja tarvittaessa ottaa vitamiini- ja mineraalikomplekseja.