KotiMielenkiintoinenTämä chebureksin maku muistetaan pitkään: Näin valmistat jauhelihaa unohtumattomaan makuun

Rapeat, kultaiset chebureksit mehukkaalla, maukkaalla täytteellä – mikä voisi olla herkullisempaa? Todella jumalaisen maun saavuttamiseksi kannattaa kuitenkin lisätä yksi epätavallinen ainesosa.

Noudata näitä vaiheittaisia ohjeita, niin cheburekistasi tulee todella virheetön.

VAIHE 1 : Valmistele ainekset: 550 g tuoretta sian- tai naudanlihaa, 250 g sipulia, suolaa, pippuria ja hieman lientä tai vettä sekä laakerinlehti.

VAIHE 2 : Keitä lihaa liemessä vihannesten kanssa, kunnes se on puolikypsää.Jos et halua sotkea lientä, voit käyttää vettä laakerinlehden kanssa.

VAIHE 3 : Kun liemi jäähtyy, varrasta liha, pilko sipuli.Suolaa ja pippuroi sipuli, murskaa se kunnolla, jotta se saa mehut ulos.

VAIHE 4 :Sekoita jauheliha ja sipulit keskenään ja lisää jäähtynyt liemi tai laakerivesi.Sekoita huolellisesti ja laita täyte jääkaappiin 1 tunniksi, jotta maut kyllästyvät.

VAIHE 5 : Tunnin kuluttua täyte on valmis ja siitä voidaan valmistaa chebureksia klassisen reseptin mukaan.

Tällä mehevällä, murealla ja maukkaalla täytteellä varustetuista cheburekeista tulee herkkua! Tarjoa ne kuumina ja muista tarjoilla ne suosikkikastikkeesi kanssa.Tämä epätavallinen ainesosa tekee tavallisista cheburekeista todellista herkkua.Hyvää ruokahalua!