KotiMielenkiintoinenÄlä heitä vanhaa lapiotasi pois: 8 tehokasta tapaa käyttää sitä kotona ja...

Älä heitä vanhaa lapiotasi pois: 8 tehokasta tapaa käyttää sitä kotona ja maaseudulla

Vanha lapio, joka on kulumisen tai rikkoutumisen vuoksi menettänyt alkuperäisen käyttötarkoituksensa, saattaa tuntua hyödyttömältä romulta.Mielikuvituksen avulla tästä yksinkertaisesta puutarhan tarvikkeesta voi kuitenkin tehdä monia käytännöllisiä ja koristeellisia asioita.

Ensinnäkin voit tehdä vanhasta lapiosta omaperäisen kukkien tai pienten ruukkujen jalustan , jossa on kasveja.Kaiva se vain maahan ja puutarhan koristeellinen osa on valmis!

Toiseksi, lapio on täydellinen materiaali hauskan veistoksen tai taide-esineen luomiseen puutarhaan.Käytä mielikuvitustasi ja anna sille uusi muoto.

Kolmanneksi lapion kahvasta voi tehdä käytännöllisen telineen puutarhavälineille tai jopa vaatteille.

Neljänneksi vanhasta lapiosta voidaan tehdä omaperäinen maljakon tai huonekasvien säilytysastian pohja , josta tulee sisustuksen kohokohta.

Viidenneksi lapiosta voi tulla perusta omaperäisen peilin tai valokuvakehyksen luomiselle loft- tai maalaistyyliin.

Kuudenneksi, vanhasta lapiosta saa loistavan linnunruokinta-astian.Kiinnitä se yksinkertaisesti puuhun, täytä se siemenillä ja ihaile höyhenpeitteisiä vieraita.

Seitsemänneksi pienestä lapiosta voidaan tehdä käytännöllinen ja tyylikäs seinäteline avaimille, laukuille tai vaatteille.

Kahdeksanneksi, lapio on loistava materiaali penkki tai penkki luomiseen puutarhaan.Täydennä sitä vain lankuilla.

Kuten näet, vanhalle ja kuluneelle lapiolle voi löytää monia odottamattomia käyttötarkoituksia.Pienellä luovuudella voit tehdä siitä hyödyllisiä ja koristeellisia esineitä, jotka tuovat valoisan aksentin kotisi tai puutarhasi sisustukseen!