KotiMielenkiintoinenMiten muuten kokeneet emännät käyttävät wc-saippuaa: 10 hyväksi todettua tapaa kotiin ja...

Miten muuten kokeneet emännät käyttävät wc-saippuaa: 10 hyväksi todettua tapaa kotiin ja keittiöön

WC-saippua – on yksinkertainen ja edullinen tuote, jota useimmat meistä käyttävät päivittäin hygieniatarkoituksiin.Harva kuitenkin tietää, että tavallinen saippuapala voi löytää monia muitakin hyödyllisiä käyttötarkoituksia kotona.

Ruuvaamisen helpottamisesta kasvien ja vaatteiden hoitamiseen – tämä nöyrä apuri voi tehdä monenlaisista tehtävistä paljon helpompia.

Ensinnäkin , jos ruuvien lyöminen puuhun tuntuu vaikealta, hiero niitä hieman saippualla – ne menevät paljon helpommin sisään.

Toiseksi , saippua auttaa myös avaamaan takin tai housujen jumittuneen vetoketjun sekä poistamaan oven saranoiden vinkumisen.

Kolmanneksi kynnet kannattaa hieroa saippualla ennen likaisen työn tekemistä, jotta lika ei pääse kynsilaattojen alle.

Neljänneksi , raastetusta saippuasta tulee erinomainen pyykinpesuaine vauvan pyykkeihin.

Viidenneksi , saappaiden tai kenkien kovan nahan sisäpuolen hierominen saippuapalalla tekee niistä pehmeämmät ja mukavammat.

Kuudenneksi , saippualiuosta voidaan käyttää huonekasvien hoitoon tauteja vastaan.

Seitsemäs , saippua voi helpottaa avaimen asettamista avaimenreikään.

Kahdeksas , se on välttämätöntä, kun haluat irrottaa tiukan sormuksen sormestasi.

Yhdeksäs , saippuavesi auttaa myös estämään silmälasien huurtumista äkillisissä lämpötilanmuutoksissa.

Kymmenes , WC-saippua auttaa estämään paidan kaulusten kellastumista pesussa.

Nyt tiedät, että tavallinen wc-saippua voi olla todellinen monitoimiavustaja monissa kotitöissä.Korjausten helpottamisesta vaatteiden ja kasvien hoitoon – sen käyttömahdollisuudet ovat todella rajattomat! Älä jätä käyttämättä tilaisuutta käyttää tätä yksinkertaista ja edullista tuotetta maksimaalisesti ja säästää aikaa, vaivaa ja rahaa!