KotiMielenkiintoinenKylpyammeen pinta on puhdas hetkessä: kokeile tätä epätavallista tapaa pestä greippiä

Yhä useammat emännät luopuvat terveellisistä elämäntavoista ja käyttävät luonnonmukaisia puhdistusaineita aggressiivisten kotitalouskemikaalien sijaan.Yksi tällainen turvallinen ja tehokas resepti on greippi yhdessä karkean suolan kanssa.

Tämä yksinkertainen yhdistelmä auttaa palauttamaan kylpyammeen koskemattoman valkoisuuden, poistamaan kalkin, saippuakertymän ja muun lian.Seuraa näitä vaiheittaisia ohjeita!

VAIHE 1 : Valmistele puhdistusaine.Leikkaa greippi kahtia ja ripottele toiselle puoliskolle runsaasti karkeaa meri- tai vuorisuolaa.

VAIHE 2 : Kostuta kylpyammeen pinta kevyesti, jotta suola tarttuu paremmin.Levitä sitten suolagreippipuolikkaalla koostumus likaantuneille alueille hieromalla sitä pyörivin liikkein.

VAIHE 3 : Anna puhdistusliuoksen vaikuttaa 5-10 minuuttia.Tänä aikana sitrushappo pehmentää plakkia ja suola kuorii sitä.

VAIHE 4 : Ota sama greippipuolikas ja hiero kylpyamme uudelleen viimeistä puhdistusta varten.Huuhtele sen jälkeen pinta huolellisesti lämpimällä vedellä.

VAIHE 5 : Täydellisen kiillon saat pyyhkimällä ammeen kuivalla pyyhkeellä tai pehmeällä liinalla.

Greippi ja suola ovat tehokas luonnollinen tandemi, joka ei ole ainoastaan turvallinen terveydellesi, vaan auttaa sinua myös säästämään merkittävästi kalliissa puhdistusaineissa.Ja virkistävä sitrushedelmien tuoksu tekee rutiininomaisesta siivouksesta todellisen nautinnon! Kokeile tätä yksinkertaista ja ympäristöystävällistä menetelmää itse!