KotiMielenkiintoinenHunaja voi auttaa sinua ratkaisemaan tärkeitä kotitöitä: muista nämä 5 korvaamatonta lifehackia

Hunaja ei ole vain maukas ja terveellinen makea, vaan myös universaali kotitalousapulainen.Tästä ainutlaatuisesta tuotteesta voi olla hyötyä monissa tilanteissa.

Muista nämä 5 terveellisintä tapaa käyttää hunajaa muuhun kuin sen käyttötarkoitukseen:.

Ensinnäkin hunajaa voidaan käyttää pehmentämään käsien ja jalkojen karheaa ihoa.Valmista hunajanaamio, levitä se ongelma-alueille ja peitä kalvolla 20 minuutin ajan.Huuhtele sitten pois lämpimällä vedellä, ja ihosi on sileä ja kosteutettu.

Toiseksi muurahaisten torjumiseksi sekoita hunajaa pieneen määrään boorihappoa ja aseta tämä syötti muurahaisten asuinpaikoille.Mutta ole varovainen – pidä se poissa lasten ja lemmikkieläinten ulottuvilta!

Kolmanneksi, jos kärsit usein närästyksestä , hunajaliuos, johon on lisätty sitruunamehua, voi auttaa lievittämään oireita ja tasapainottamaan vatsan happamuutta.

Neljänneksi, jos haluat pidentää leikkokukkien käyttöikää , lisää vesimaljaan ruokalusikallinen hunajan ja etikan liuosta – makeus ravitsee kasveja ja happo tappaa haitalliset bakteerit.

Viidenneksi, jos vahingossa liioittelet mausteiden kanssa ruokaa valmistaessasi, vain yksi lusikallinen hunajaa sekoitettuna limemehuun auttaa pehmentämään mausteista makua.

Älä rajoita hunajan käyttöä ruoanlaittoon.Tästä ainutlaatuisesta tuotteesta voi olla suuri apu monilla eri aloilla! Käytä sen ominaisuuksia kotisi ja perheesi hyväksi!