KotiMielenkiintoinenEpämiellyttävä kengänhaju katoaa nopeasti: kokeile tätä mandariininkuorta flyhack

Kesä – ihana aika vuodesta, johon valitettavasti liittyy usein epämiellyttävä ongelma – kenkien haju.Jatkuva lenkkareiden käyttö yhdistettynä hikoileviin jalkoihin johtaa epämiellyttävään hajuun, josta voi olla vaikea päästä eroon.

Tähän ongelmaan on kuitenkin olemassa yksinkertainen ja tehokas ratkaisu, joka löytyy mistä tahansa kodista – mandariinikuoret.Sitrushedelmien, erityisesti mandariinien, kuoret ovat yksi parhaista luonnollisista keinoista poistaa epämiellyttävät hajut kengistä.Aromikkaan eteerisen öljynsä ansiosta se pystyy neutraloimaan ja imemään itseensä vieraita hajuja, jolloin jäljelle jää vain kevyt sitruksen tuoksu.

Mandariininkuorien käyttäminen kenkien hajujen poistamiseen on erittäin yksinkertaista ja vaatii vain vähän vaivaa.Kuori vain muutama mandariini, leikkaa kuori pieniksi paloiksi ja aseta ne kengän sisään yön yli.

Sen lisäksi, että tämä menetelmä poistaa epämiellyttävän hajun, se auttaa myös pääsemään eroon ylimääräisestä kosteudesta kengän sisällä.Tätä tarkoitusta varten suositellaan lisäksi asettamaan sisälle rypistettyjä sanomalehtiä yhdessä mandariininkuorien kanssa.Näin saat kaksinkertaisen vaikutuksen – poistat hajun ja kuivatat kengät.

Näin ollen mandariinin kuoren käyttö on ympäristöystävällinen ja taloudellinen ratkaisu ongelmaan.Toisin kuin monet kemialliset korjaustoimenpiteet, se ei ole haitallinen ympäristölle ja terveydelle, eikä vaadi ylimääräisiä taloudellisia menoja.

Tämä menetelmä on universaali ja sopii kaikenlaisille kengille – saappaat, kengät, saappaat, kengät, kengät ja jopa kouluttajat.Materiaalista ja rakenteesta riippumatta mandariinin kuoret auttavat pääsemään eroon pahasta hajusta ja palauttamaan kenkien raikkauden.Muista ja käytä sitä!